Zoals in de topic staat
Ik dus vandaag mijn P4P800 samen met mijn precotje 2.8 vervangen door een P5P800 met een prescotje 3.2 . Ik denk dat kan wel 1 op 1. Niet dus want de chipset was net iets anders. Nou ik zoeken naar "de" chipset drivers en denk heee gevonden.ik installeren en kijken of het werkt. Niet dus
. Maar wat is er nou aan de hand nadat ik opnieuw op had gestart is dat ik geen besturing heb van mijn muis en toetsenbord. wel in de bios maar nadat ik dus door start naar Winows XP met service pack 2 reageren me muis en tobo niet meer.
Zo kan ik dus ook geen andere chipset drivers installeren.
Ik heb me muis en tobo op USB aangesloten en PS/2. Werkt allebij niet. En heb ook geen systeem herstel punt dus daar kan ik ook niet naar terug
.
Help me uit de brand!
Ik dus vandaag mijn P4P800 samen met mijn precotje 2.8 vervangen door een P5P800 met een prescotje 3.2 . Ik denk dat kan wel 1 op 1. Niet dus want de chipset was net iets anders. Nou ik zoeken naar "de" chipset drivers en denk heee gevonden.ik installeren en kijken of het werkt. Niet dus
Zo kan ik dus ook geen andere chipset drivers installeren.
Ik heb me muis en tobo op USB aangesloten en PS/2. Werkt allebij niet. En heb ook geen systeem herstel punt dus daar kan ik ook niet naar terug
Help me uit de brand!
Self reflection is the school of wisdom