Het grote Xorg Dual screen setup topic

Pagina: 1
Acties:
  • 17 views sinds 30-01-2008

• CathodioN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-01 10:48
Ik word errug gefrustreerd door het feit dat het momenteel niet normaal mogenlijk is om onder Xorg je dual screen setup op een eenduidige altijdwerkende manier in te stellen. 14 verschillende versies howtoo's gaan er rond, en system-config-display (FC3) blijft maar errors genereren.....

Post hier je suc-6 verhaal en vertel hoe je het gedaan hebt. Ik zal vervolgens een howtoo schrijven die voor iedereen moet werken.

CathodioN.

"Never underestimate the power of stupid people in large groups!"

• a casema user
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02 19:59
ik heb een ATI kaart en met die driver kan ik fglrxconfig runnen om alles netjes in te stellen, werkt goed. (behalve met de nieuwste xorg versie :( )

Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.

Verwijderd

a casema user schreef op woensdag 17 november 2004 @ 22:56:
ik heb een ATI kaart en met die driver kan ik fglrxconfig runnen om alles netjes in te stellen, werkt goed. (behalve met de nieuwste xorg versie :( )
Bij mij werkt die xorg deels met de nieuwste ati-driver, als ik bepaalde programma's wil draaien zoals Openoffice.org dan crashed mijn X-server en wordt die herstart. Dit gebeurt niet met een standaard radeon driver. Ik gebruik Gentoo en ik heb via de package.use of package.mask Xorg-6.7.0 geblocked. Maar ja je schiet er niet veel mee op. Ik gebruik verder een ATI Radeon 8500.

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Nee, doe maar niet, we willen hier geen grote topics in NOS behalve degene die er al zijn en eventuele nieuwe die je met ons overlegt.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Dit topic is gesloten.