Slechte force feedback bij need for speed porsche unleashed

Pagina: 1
Acties:

• kindokolo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-11 16:25
Laatst heb ik nfs porsche unleashed weer geinstaleerd. Het spel draait prima, echter de force feedback ondersteuning is heel erg slecht. De FF werkt wel, maar alleen bij botsingen en een extreem toerental van de motor. Forcefeedback zaken als het voelen van de motor, de wegligging, gras, planken doen het allemaal niet.

Bij andere spellen bv NFS underground doet ie het wel goed. Vroeger (3 jaar terug) toen ik nog win98se had draaide NFS pu altijd perfect met alle bovegenoemde FF-dingen wel aanwezig.

Ik heb nu NFS pu update versie 3.5. Hieronder de verdere specs van mijn systeem.

Athlon 1700+
Aopen Ak77pro(a)
256 MB
Geforce3 ti200 det 61.77
w2k sp4
dx9.0c
trust force feedback racemaster II (USB)

Ik heb al in andere fora gekeken, ook hier op GoT, maar geen oplossingen gevonden. Wel komt dit probleem vaker voor, ook bij stuurtjes van een ander merk dan de mijne. Het probleem lijkt 'm dus te zitten in of de FF-ondersteuning van NFS-pu onder w2k of in misschien de combinatie van NFS-pu met de nieuwere directX versies.(boven dx7) In need for speed PU is er ook al over gesproken.

Hopelijk kan iemand mij helpen

• kindokolo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-11 16:25
Het is inmiddels wel een oud spel ik weet het, maar het is wel een van de spellen met de beste FF die ik ken. Dus weet iemand een oplossing?