Ik heb vandaag voor ongeveer 40€ bij de Aldi een stuurtje met Vibration Feedback (LET OP! Geen Force FeedBack) gekocht. Echter toen ik deze aansloot na de installatie (ik ben er bekend mee dat je eerst via de CD o.i.d. drivers moet installeren via een setup) begon deze hevig te vibereren en de led die aangeeft of ie in Analog, Digital of Teach-mode staat begon hevig te knipperen.
Echter gebeurd dit alleen als de handrem-en-versnellingspook niet aangesloten zijn op het stuur, maar dan werkt het stuur niet helemaal goed. Wat raar is, is dat op de Medion Laptop die we hebben het stuur het wel goed deed, incl de handrem-en-versnellingspook. De configuratie van de PC:
"MicromaXX (Medion) Multimedia PC"
moederbord onbekend
Pentium4 2.53gHz
512mb DDR333
120gb ATA100 Seagate HDD
NEC ND-1300A
Mitsumi DVD-ROM
Er zit op de PC een usb-hub, ik heb het zowel front als back geprobeerd en hem geprobeerd aan te sluiten op een USB-hubje dat ondersteund wordt qua stroom door een voeding.
Echter gebeurd dit alleen als de handrem-en-versnellingspook niet aangesloten zijn op het stuur, maar dan werkt het stuur niet helemaal goed. Wat raar is, is dat op de Medion Laptop die we hebben het stuur het wel goed deed, incl de handrem-en-versnellingspook. De configuratie van de PC:
"MicromaXX (Medion) Multimedia PC"
moederbord onbekend
Pentium4 2.53gHz
512mb DDR333
120gb ATA100 Seagate HDD
NEC ND-1300A
Mitsumi DVD-ROM
Er zit op de PC een usb-hub, ik heb het zowel front als back geprobeerd en hem geprobeerd aan te sluiten op een USB-hubje dat ondersteund wordt qua stroom door een voeding.
edit:
Even om te voorkomen... Ik heb al op de Medion-site gekeken, deze geeft op diverse nationale sites niks aan bij het betreffende nummer waar je zogenaamd support op zou moeten kunnen vinden.
Even om te voorkomen... Ik heb al op de Medion-site gekeken, deze geeft op diverse nationale sites niks aan bij het betreffende nummer waar je zogenaamd support op zou moeten kunnen vinden.
[ Voor 11% gewijzigd door DanielB op 17-11-2004 22:10 ]