Image van HL2 werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• Bliep
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:39
Situatie: Vanmiddag heb ik half-life 2 gehaald. Ik helemaal blij. Dus ik kom thuis en vraag aan mijn broer of hij even een image kon draaien van half life 2 (dit aangezien ik geen dvd speler heb). Dit was geen probleem.
Zo snel als ik was meteen die image mounten met daemon-tools en installeren die hap. Ging allemaal goed en aardig, maar toen wou ik starten, geeft ie opeens een error :X
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/schapenwol/situatie.JPG
Dit is dus de foutmelding die ik steeds krijg.

Ik weet me er geen raad meer mee..... Wat ik al geprobeerd had was mounten met een ander image tool, maar werkte niet.

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Dan blokkeert het spel blijkbaar als hij enige emulators detecteert. Makkelijkste is denk gewoon voor 20-30 euro een dvd spelert te kopen of die van je broer tijdelijk lenen :)

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Op http://www.securom.com/emulation staat je antwoord; beveiliging ;)

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
OF Alcohol 120% updaten, DAEMON tools uitschakelen / uninstallen of andersom, 1 van de 2 kan de boosdoener zijn...

• Bliep
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:39
zowel alcohol 120% als daemon tools werken niet

[edit]
voor de mensen die duits kunnen:
Wie Sie sicher wissen, sind Emulatoren nützliche Tools, um Backup-Kopien von legal gekauften Originalen anzufertigen. Sie können aber auch dazu genutzt werden, Ihre Software illegal über die Emulation einer Kopie [...] zu gebrauchen. Mit dieser neuen Version setzt sich SecuROM von der Konkurrenz ab und besiegt mit dem brandneuen Emulator-Schild Software wie Alcohol 120%, Blindwrite, Daemon Tools, GameJack, oder CloneCD."
Daaruit maak ik op dat het sommige programmas blokt (securom 5). Dus ik geef de moed nog niet op !

edit2:

ik geef het op, weet iemand anders nog oplossingen?

[ Voor 93% gewijzigd door Bliep op 17-11-2004 22:30 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:37
Nee, want dan moet je Securom gaan omzeilen. En dat is iets wat we hier liever niet zien ivm illegale doeleinden ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.