Ik ben aan het kijken voor een extra Mac-je voor 'erbij'. Nu ben ik zo eens aan het rondkijken op tweedehandsmac.nl en zie daar bijvoorbeeld G3 400mhz en G4 350 'ers staan die binnen mijn budget passen. Maar dan begin ik toch te twijfelen. Welke raden jullie dan aan? Ik neig zelf meer naar de G3, omdat ik die kast mooier vind, maar als de G4 op een lagere kloksnelheid sneller werkt dan zo'n G3 neem ik er uiteraard zo een.
Dan nog een volgende vraag. De meeste bezitten een 'normale' cd-rom speler. Zou het mogelijk zijn om die te wissellen tegen een (dvd)brander. Ik heb hier nog een A-Open 2,4x +RW brander, en zou die dan zonder problemen functioneren?
En als laatste: Zijn dit soort mac's (met voldoende geheugen) onder OsX snel genoeg om een DVD / DivX af te kunnen spelen?
Dan nog een volgende vraag. De meeste bezitten een 'normale' cd-rom speler. Zou het mogelijk zijn om die te wissellen tegen een (dvd)brander. Ik heb hier nog een A-Open 2,4x +RW brander, en zou die dan zonder problemen functioneren?
En als laatste: Zijn dit soort mac's (met voldoende geheugen) onder OsX snel genoeg om een DVD / DivX af te kunnen spelen?
Somewhere in Europe...