8x dvd's branden met 2.4/4x brander

Pagina: 1
Acties:

• stratje
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-01 18:15
heeft iemand misschien iets gehoord over nieuwe dvd's die op 8 gebrand kunnen worden door 8 speed branders maar niet door 4 (of 2.4 speed) branders??

dit kan een probleem veroorzaken als er geen 4x dvd's meer te koop zijn wat waarschijnlijk het geval zal worden

(dit alles uit een artikel van een dvd-brander leverancier)
Ik kan geen link geven want die hebk niet meer, het is dus ook meer de vraag of andere mensen ervan gehoord hebben.
Ik ben ook niet zo goed in het zoeken op internet, maar ik heb een poging gewaagd met google en een dvd-brander leverancier-site

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Als een 8x DVD niet door een 2.4 of 4x brander gebrand kunnen worden, kan dat komen doordat de firmware in de brander wellicht de 8x DVD niet kent. Een firmware update kan dan soms helpen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02-2025

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Wat jij bedoelt is waarschijnlijk dit. Dit stond op de verpakking van mijn pas aangeschafte philips dvd-r 8x. (werken overigens puik in een nd-1300a (4 speed))
Before using this disc in a 1x, 2x or 4x DVD-R/W data drive or DVD-R/W video recorder, you need to check how to get the required firmware upgrade. Full details can be found on http://www.dvdhs.com

[ Voor 3% gewijzigd door zandpaddo op 18-11-2004 13:39 ]