'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Even een klein schopje, want ik wil toch wel erg graag het antwoord op deze vraag....
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Is die NETGEAR WGR624 wireless router toevallig zelf geen AP
Dat lijkt me namelijk wel... zo ja, dan heb je geen AP boven meer nodig.
-
Dat is ie inderdaad, maar ik heb op dit moment maar 1 wireless netwerkkaartje tot mijn beschikking...maar misschien dat ik er daar gewoon maar een tweede van bij moet bestellen dan...dan ben ik meteen van alle gezeur af...?
Lijkt me wel...
Gewoon één AP beneden, en twee (of zelfs één) wireless netwerkkaartjes boven. In het geval dat je er maar één doet moet je die via de hub delen. Zie ook Hoe deel ik Internet ?
Gewoon één AP beneden, en twee (of zelfs één) wireless netwerkkaartjes boven. In het geval dat je er maar één doet moet je die via de hub delen. Zie ook Hoe deel ik Internet ?
-
Als die netgear AP kan bridgen dan kan het gewoon waarschijnlijk moet je alleen wel vaste IP adressen toekennen. Op deze manier heb ik ook een Imac aan wireless aan het net van de buren gehangen was inderdaad goedkoper.
Maar let op niet iedere AP kan bridgen.
Maar let op niet iedere AP kan bridgen.
Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.
Pagina: 1