Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
Met een exacte foutmelding wordt het wel wat duidelijker.
Vlinders moet je volgen, niet vangen...
Complete foutmelding:PaulZ schreef op woensdag 17 november 2004 @ 20:57:
Zijn dat de prequisits die geïnstalleerd moeten worden ofzo?
Met een exacte foutmelding wordt het wel wat duidelijker.
In plaats van dat ie gelijk erbij verteld wat er geupdate moet worden (hebben ze schijnbaar nog nergens kunnen jatten), met windows update vind ik iig nix.Setup has detected that some of the windows components that are installed on your computer do not match the version required Visual Studio .Net. You must install a different version of these windows components
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
hoe bedoel je met jattenMeneer aard schreef op woensdag 17 november 2004 @ 21:00:
[...]
Complete foutmelding:
[...]
In plaats van dat ie gelijk erbij verteld wat er geupdate moet worden (hebben ze schijnbaar nog nergens kunnen jatten), met windows update vind ik iig nix.
A wise man's life is based around fuck you
Als het goed is zit er een prerequisities cd of dvd bij je setup discs, kun je deze niet installeren? Ik heb al vaak VS2003 geinstalleerd maar nog geen problemen gehad moet ik zeggen.
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
http://www.torontoug.net/Discussions/.NET+Framework/730.aspx
en
http://www.torontoug.net/Discussions/CSharp/405.aspx
en nog veel meer...
Vlinders moet je volgen, niet vangen...
Framework .net 1.1 heb ik er op nieuw opgezet, waarom ik er zo moeilijk over doe? Omdat het heeft gewerkt onder de zelfde configuratie....PaulZ schreef op woensdag 17 november 2004 @ 21:12:
Een zoekje op "Setup has detected that some of the windows components that are installed on your computer do not match the version required Visual Studio .Net. You must install a different version of these windows components" via Google levert op:
http://www.torontoug.net/Discussions/.NET+Framework/730.aspx
en
http://www.torontoug.net/Discussions/CSharp/405.aspx
en nog veel meer...
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
Verwijderd
Troubleshoot WCU: http://support.microsoft.com/kb/304576/EN-US/Meneer aard schreef op woensdag 17 november 2004 @ 21:20:
[...]
Framework .net 1.1 heb ik er op nieuw opgezet, waarom ik er zo moeilijk over doe? Omdat het heeft gewerkt onder de zelfde configuratie....
Wat heb je nu zelf al geprobeerd behalve het installeren van het .net framework 1.1?
Net sp1 erop geinstalled van framework 1.1 Ik wil graag van sp2 afblijven van win xp, dat zuigt echt enorm, en het heeft zonder sp2 gedraaid dus ik snap het ook niet.Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 21:24:
[...]
Troubleshoot WCU: http://support.microsoft.com/kb/304576/EN-US/
Wat heb je nu zelf al geprobeerd behalve het installeren van het .net framework 1.1?
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
vooral developers zouden sp2 moeten gebruiken opdat ze dan eindelijk veilig aan het programmeren slaan
A wise man's life is based around fuck you
Verwijderd
Dus? Als je nou eens de tijd had genomen de gegeven linkjes door te nemen, dan had je gelezen dat WCU niet alleen over het .net framework gaat of over Servicepacks voor je OS. WCU bestaat namelijk uit:Meneer aard schreef op woensdag 17 november 2004 @ 21:28:
[...]
Net sp1 erop geinstalled van framework 1.1 Ik wil graag van sp2 afblijven van win xp, dat zuigt echt enorm, en het heeft zonder sp2 gedraaid dus ik snap het ook niet.
Microsoft Windows Installer 2.0
Microsoft Windows Management Infrastructure
Microsoft FrontPage 2000 Web Extensions Client
Microsoft FrontPage 2000 Server Extensions Service Release 1.2
Setup Runtime Files
Microsoft Internet Explorer 6.0 and Internet Tools
Microsoft Data Access Components 2.7
Microsoft Jet 4.0 Service Pack 3
Microsoft .NET Framework
De Windows Component update zou deze moeten updaten voordat je VS installeerd. Blijkbaar gaat dit niet helemaal goed, dus installeer bovenstaande eens handmatig!
Bedankt allemaal voor de moeite!!!
GVD ik wordt ziek van windows
[ Voor 31% gewijzigd door Meneer aard op 17-11-2004 22:18 ]
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+