[XP] Constante vastloper taakbalk

Pagina: 1
Acties:

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-04 12:18

janklp

FortyTwo Capital

Topicstarter
Sinds een paar dagen heb ik mijn pc geformatteerd. Meteen Norton antivirus 2003 erop en ogenschijnlijk geen problemen. Maar nu loopt mijn taakbalk vaak vast. En tevens wordt dan de verbinding met het Internet verbroken. Misschien dat dit door een virus komt maar de scanner vond niets.

Iemand enig idee, het is trouwens een oude pc met 700mhz. Het is nu vier keer voorgekomen. Kan iemand me even hiermee op weg helpen?

• FireWood
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-04 23:37
Al een unistall geprobeerd? antivirus programma's leveren vaak genoeg problemen op, aangezien deze diep in het systeem zitten te frunnikken.

Alle patches geinstalleerd?

Die internetverbindingsproblemen heb ik al vaker gezien i.c.m. norton, dus die is bekender en is te vinden op GOT

Noobs don't use "F1", Pro's do, but they can't find the information they needed

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Topicstarter
Maar ook de vastloper van de taakbalk, ik had norton er altijd wel op maar nooit problemen. En nu ineens wel?

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Topicstarter
niemand?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Wat bedoel je precies met het vastlopen van je taakbalk? Die reageert helemaal niet meer, of komen programma's niet meer naar voren?

Als je op Ctrl+Alt+Del drukt - komt er dan nog een taskmanager naar voren? :) Als je vervolgens 'Explorer.exe' killed - komt er dan een nieuwe explorer? :)