Toon posts:

Kopen in USA met Student discount

Pagina: 1
Acties:
  • 206 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik veronderstel dat enkelen onder jullie al Apple aankopen gedaan hebben tijdens een vakantie in de USA. Het is er een pak goedkoper dankzij de interessante dollarkoers. Maar de Apple stores hebben er ook een student discount van ongeveer 10%. Nu vraag ik me af of je die discount ook krijgt met een student ID van een Europese (Belgische) hogeschool.

Iemand enig idee? Alvast bedankt!!

Chagnee

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:40
dat zou ik echt niet weten. wat ik wel weet is dat je die pas HIER wel kan gebruiken :+ maar ik denk eigenlijk niet dat dat kan, want je moet invullen welke school/universiteit of wat dan ook je verbonden bent en in welke stad die ligt, niet in welk land :X

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:31

Nietzman

Woei!

Meld je gewoon voor 100 dollar aan als Student developer en pak die ADC korting van ±20% mee.

Denk niet dat het kopen in de US met die korting je gaat lukken. Laat je overigens ook niet misleiden door de lagere prijsen in de US-online store, aangezien er daar geen BTW op gerekend is.

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:53
Nietzman schreef op woensdag 17 november 2004 @ 22:04:
Meld je gewoon voor 100 dollar aan als Student developer en pak die ADC korting van ±20% mee.

Denk niet dat het kopen in de US met die korting je gaat lukken. Laat je overigens ook niet misleiden door de lagere prijsen in de US-online store, aangezien er daar geen BTW op gerekend is.
mwah die btw is daar vaak niet zo hoog, in chicago was het meestal iets van 6% ofzow, en dat op een product waarvan de dollarprijs al lager is dan de europrijs icm met hogere euro koers == product voor een lage prijs

helemaal in combinatie met die adc korting ofzow

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de prima raad, iedereen! Ik slaap er nog een nachtje over en dan zien we wel waar we onze langverwachte iBook aankopen.

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06-2025

DoD Cerberus

blabla!

ik heb mijn iPod vlakbij Philadelphia gekocht in de apple store en daar vroegen ze mij of ik misschien student was omdat ik dan koritng kreeg, toen ik daarop antwoordde dat ik wel student was maar dat dat in nederland was werd mij verteld dat dit geen probleem was, moest alleen ff de naam van de universiteit opgeven, dus "University of Leiden" opgegeven en ik kreeg 10% korting :D

kortom, gewoon doen, grote kans dat je die korting krijgt

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

• sjares
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-02 23:01
Even nog een opmerking: als je voor ADC gaat dan gelden in Nederland weer andere kortingen als in de USA. In Nederland geldt een maximum korting van 20%, de Ibook heeft 12% korting. De kortingen van de USA kunnen in de Apple Store voor developers bekeken worden: http://developer.apple.com/membership/usa.html (en dan op ADC Hardware Purchase Program Store klikken). Houdt er wel rekening mee dat dit uiteraard zonder de abonnementskosten van $99 is voor studenten.

[ Voor 14% gewijzigd door sjares op 22-11-2004 19:09 ]

Verwijderd

sjares schreef op maandag 22 november 2004 @ 19:06:
Even nog een opmerking: als je voor ADC gaat dan gelden in Nederland weer andere kortingen als in de USA. In Nederland geldt een maximum korting van 20%, de Ibook heeft 12% korting. De kortingen van de USA kunnen in de Apple Store voor developers bekeken worden: http://developer.apple.com/membership/usa.html (en dan op ADC Hardware Purchase Program Store klikken). Houdt er wel rekening mee dat dit uiteraard zonder de abonnementskosten van $99 is voor studenten.
Weet je misschien ook wat de ADC korting in Nederland is voor de iMac G5 20"?

• Wild pigeon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 17:46
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 19:22:
[...]

Weet je misschien ook wat de ADC korting in Nederland is voor de iMac G5 20"?
Ik "geloof" 20% correct me if i'm wrong!
Pagina: 1