Half Life 2 wil niet installeren.

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Frank Reiber
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-09-2022
Ik heb vanmiddag half-life 2 gekocht maar tijdens het installeren krijg ik steeds de volgende fout:

Error: 1334. The file 'hl2.ico1' cannot be installed because the file cannot be found in cabinet fil 'hl24.cab'. This could indicate a network error, an error reading from the CD-ROM, or a problem with this package.

Ik heb het nu al 4 keer geprobeerd, met 2 verschillende HL2-DVD's maar ik krijg bij beide de fout :(

Iemand ook deze fout gehad of weet iemand er iets vanaf?

Proud member of Los Alcoholicos
Real life goes before e-life -- Toppunt van arrogantie: En toen was er licht sprak ik God

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 13:44
je moet counterstrike source mee installeren. Als je dit niet doet krijg je die fout

• Frank Reiber
DaRKie schreef op woensdag 17 november 2004 @ 19:49:
je moet counterstrike source mee installeren. Als je dit niet doet krijg je die fout
Thanks ben het aan het proberen maar ik vind het wel ontzettend vaag :S want waarom dan de optie erbij doen om counterstrike source niet te installeren :S

Real life goes before e-life -- Toppunt van arrogantie: En toen was er licht sprak ik God

• Frank Reiber
Hij staat erop, tijdens het installeren schrok ik wel even want ik dacht bij het wisselen van vensters weer die error te zien maar dat bleek een screenshot te zijn die ik eerder had gemaakt.

Trouwens is het iemand gelukt te registreren op de vivendi site (dus niet Steam) dat tijdens de installatie wordt aangegeven? Want hier geeft hij steeds aan dat hij niet kan verzenden :S Uit de lijst waar ik kan selecteren staat niet eens Half Life 2 :S

• .Sachiel
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik krijg HL2 ook niet geinstalleerd. Ik krijg steeds deze error:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/m.kammelar/HL2%20error.bmp

En de tip van CS:Source mee installeren werkt niet. Ik blijf deze error krijgen. Iemand een tip? (ik heb al gezocht maar kon niks vinden)

• Battle Bunny
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-11 19:37
Same here. Ik probeer nu de kl*te cd naar m'n hdd te kopieeren, want dat installatie ding is écht traag! Ik keek hier erg naar uit, maar dit is meteen de laatste keer dat ik iets KOOP van Valve. Sukkels.

edit:
meuk is nu geinstalleerd (had het op m'n hdd gezet). Het lijkt er op dat je ook STEAM moet uninstallen, en ook bij Steam kiezen dat je geen icons op je desktop wilt

[ Voor 32% gewijzigd door Battle Bunny op 18-11-2004 15:54 ]

• .Sachiel
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
@ Battle_Bunny:
Is 't nog gelukt? Ik heb nog geen oplossing :S

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11 21:20

flexje

got-father

Vandaag dacht ik ook yeah, laat ik Half-Life 2 maar is legaal gaan halen in de shop.
Ik dus leuk gekocht, kom ik thuis en probeer ik het te installeren....
Installatie begon en na een paar minuten kreeg ik dus een dikke error op mn scherm dat de hl22.cab corrupt was op de dvd.
Mja, ik terug naar de winkel en een ander meegekregen, wat denk je... hl24.cab corrupt :(

Toen maar teruggebracht en Halo 2 gekocht (voor xbox) :Y)

Nu moet ik er wel bij vertellen dat ik het over het netwerk aan het installeren was (dus dvd in andere pc en install op mijn pc).

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Verwijderd

Modbreak:Niet crossposten, jij hebt je eigen topic ;)

[ Voor 89% gewijzigd door Crash op 20-11-2004 23:34 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 23:10:
Modbreak:Niet crossposten, jij hebt je eigen topic ;)
sorry wist niet dat niet mocht maar dan wee ik het nu ;)
Pagina: 1