Proud member of Los Alcoholicos
Real life goes before e-life -- Toppunt van arrogantie: En toen was er licht sprak ik God
je moet counterstrike source mee installeren. Als je dit niet doet krijg je die fout
Thanks ben het aan het proberen maar ik vind het wel ontzettend vaagDaRKie schreef op woensdag 17 november 2004 @ 19:49:
je moet counterstrike source mee installeren. Als je dit niet doet krijg je die fout
Real life goes before e-life -- Toppunt van arrogantie: En toen was er licht sprak ik God
Hij staat erop, tijdens het installeren schrok ik wel even want ik dacht bij het wisselen van vensters weer die error te zien maar dat bleek een screenshot te zijn die ik eerder had gemaakt.
Trouwens is het iemand gelukt te registreren op de vivendi site (dus niet Steam) dat tijdens de installatie wordt aangegeven? Want hier geeft hij steeds aan dat hij niet kan verzenden
Uit de lijst waar ik kan selecteren staat niet eens Half Life 2
Trouwens is het iemand gelukt te registreren op de vivendi site (dus niet Steam) dat tijdens de installatie wordt aangegeven? Want hier geeft hij steeds aan dat hij niet kan verzenden
Ik krijg HL2 ook niet geinstalleerd. Ik krijg steeds deze error:

En de tip van CS:Source mee installeren werkt niet. Ik blijf deze error krijgen. Iemand een tip? (ik heb al gezocht maar kon niks vinden)

En de tip van CS:Source mee installeren werkt niet. Ik blijf deze error krijgen. Iemand een tip? (ik heb al gezocht maar kon niks vinden)
Same here. Ik probeer nu de kl*te cd naar m'n hdd te kopieeren, want dat installatie ding is écht traag! Ik keek hier erg naar uit, maar dit is meteen de laatste keer dat ik iets KOOP van Valve. Sukkels.
edit:
meuk is nu geinstalleerd (had het op m'n hdd gezet). Het lijkt er op dat je ook STEAM moet uninstallen, en ook bij Steam kiezen dat je geen icons op je desktop wilt
meuk is nu geinstalleerd (had het op m'n hdd gezet). Het lijkt er op dat je ook STEAM moet uninstallen, en ook bij Steam kiezen dat je geen icons op je desktop wilt
[ Voor 32% gewijzigd door Battle Bunny op 18-11-2004 15:54 ]
Vandaag dacht ik ook yeah, laat ik Half-Life 2 maar is legaal gaan halen in de shop.
Ik dus leuk gekocht, kom ik thuis en probeer ik het te installeren....
Installatie begon en na een paar minuten kreeg ik dus een dikke error op mn scherm dat de hl22.cab corrupt was op de dvd.
Mja, ik terug naar de winkel en een ander meegekregen, wat denk je... hl24.cab corrupt
Toen maar teruggebracht en Halo 2 gekocht (voor xbox)
Nu moet ik er wel bij vertellen dat ik het over het netwerk aan het installeren was (dus dvd in andere pc en install op mijn pc).
Ik dus leuk gekocht, kom ik thuis en probeer ik het te installeren....
Installatie begon en na een paar minuten kreeg ik dus een dikke error op mn scherm dat de hl22.cab corrupt was op de dvd.
Mja, ik terug naar de winkel en een ander meegekregen, wat denk je... hl24.cab corrupt
Toen maar teruggebracht en Halo 2 gekocht (voor xbox)
Nu moet ik er wel bij vertellen dat ik het over het netwerk aan het installeren was (dus dvd in andere pc en install op mijn pc).
"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."
Pagina: 1