Toon posts:

Powerpoint toont geen filmpjes

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik zit met een vervelend probleem, ik moet vrijdag een ppt presentatie geven met een paar filmpjes in. Wanneer ik de filmpjes gewoon open door er dubbel op te klikken (bsplayer) spelen deze zonder problemen. Wanneer ik ze invoeg in powerpoint (2003) krijg ik wel het geluid maar niet het beeld.

Zijn er ergens settings in powerpoint dat ik eerst moet doen? Hoe kan ik dit probleem van de baan krijgen? Ik heb al rond gezocht maar niet echt een oplossing gevonden

Dank bij voorbaat

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-08 09:05
Misschien iets met codecs? Kan zijn dat je filmpje een codec is dat door Powerpoint niet kan worden afgespeeld ofzo

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Afaik. moet dat standaard gewoon extern, het kan zijn dat er wel een mogelijkheid is maar ik zou het niet weten (ben dan ook geen powerpoint expert)
Wat ook nog een mogelijkheid is, een animerend gifje gebruiken.

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

Verwijderd

Topicstarter
Het hele filmpje even omzetten naar animated gif is niet echt een oplossing. Het is een werkend filmpje (het speelt gewoon met bsplayer af) dus de juiste codecs zijn geïnstalleerd.

Dus powerpoint zou toch in staat moeten zijn om het filmpje af te spelen?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Het is een werkend filmpje (het speelt gewoon met bsplayer af) dus de juiste codecs zijn geïnstalleerd.
Draait het ook als je MS mediaplayer gebruikt? Zo niet: check codecs.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
In media player speelt hij het wel af ja?

• Bulleteater
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-12-2023
Ik heb hetelfde probleem !! maakt niet uit wat voor een extencie het bestand heeft.. of het nu avi, mpg, mov of wmv is... k krijg altijd een zwart beeld.... heb ook al rondgekeken op internet of iemand anders het probleem ook heeft maar kon helaas niks vinden.

*Ik heb morgen een presentatie met filmpje :( dus das wel kl*te |:( *
Pagina: 1