Toon posts:

[XP] Video bestanden afspelen werkt niet*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan met mijn pc geen video-bestanden meer afspelen. Als ik het via AVI-preview probeerd. Dan sluit windows deze meteen weer af. (fout opgetreden). Als ik via Windows media player probeer. Zegt hij: "klasse is niet geregistreerd" of "kan geen items afspelen uit de lijst". Heb alle Video-Codecs op mijn computer staan; dus daar ligt het niet aan.

Ook als ik een Radio-zender via Media player wil afspelen geeft hij fouten. En las ik de bestanden in Realplayer afspeel, krijg ik dezelfde fouten.

Weet iemand hier een oplossing voor?

• _XipHiaS_
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dat je "Alle" codecs erop hebt staan zou wel eens het probleem kunnen zijn. Probeer eens VLC of MPC om iets af te spelen, want het kan zijn dat je even grote codec opruiming moet houden.

http://www.videolan.org/vlc/download-windows.html.
http://sourceforge.net/pr...id=82303&package_id=84358.

[ Voor 32% gewijzigd door _XipHiaS_ op 17-11-2004 18:40 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welke Windows heb je het over CasJr83? Zie hierover ook de Windows Operating Systems Policy :)

Verwijderd

Topicstarter
Heb Windows XP, maar heb ook al op die site gekeken, maar niks gevonden

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 18:32:

Ook als ik een Radio-zender via Media player wil afspelen geeft hij fouten. En las ik de bestanden in Realplayer afspeel, krijg ik dezelfde fouten.

Weet iemand hier een oplossing voor?
Wel handig als je de fouten specificeerd ;) . Heb je deze al opgezocht in Windows Help of via Google?

Verwijderd

Topicstarter
Ja heb al ook forums gezocht naar die klasse registratie. Maar kan geen oplossingen vinden. Het zelfde is met Windows update. Die doet t ook niet. En geeft een fout. Als ik die fout opzoek geeft hij oplossingen. Maar geen van deze helpt op mijn PC

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02:32
Dan pas ik nog even de topic titel aan, zodat het os er in staat tussen [ ] haken. Wil je hier in het vervolg zelf ook even aan denken? :)
Pagina: 1