Toon posts:

Colin Mcrae 2004 - sturen werkt niet...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort CM 2004, met keyboard werkt de besturing perfect maar als ik het probeer met een controller of een stuurtje werken alle functies behalve het sturen... ik kan kiezen voor "analogue" en "digital" voor steering en voor breaking/accelatation apart. daarmee heb ik ook alle mogelijke combinaties geprobeert. Het gaat dus om de "X-axis" bij zowel het stuurtje als de controller.
Ik gebruik een xbox controller en een MS Sidewinder steering wheel. Ze werken bij andere spellen wél goed...

Wat kan ik doen? |:(

Verwijderd

Topicstarter
iemand een idee?

Verwijderd

Topicstarter
niet dus :(, jammer hoor!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:40

TommyGun

Stik er maar in!

Staan de instellingen in 't spel wel goed? Eventueel instellingen in configuratie scherm bij gamepad controllers oid. Andere drivers misschien proberen? Verder weet ik 't zo 1, 2, 3 niet. Anders vraag het even op 't forum van CodeMasters. Link

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Verwijderd

Je moet bij een stuurtje sowieso voor analogue kiezen, dat heb je gedaan neem ik aan? Als ik mijn stuurtje selecteer en dan voor Analogue kies dan doet hij het gelijk. De X-axis bepaalt vanaf welke uitslag van het stuur gereageerd word, zolang er bij de X-axis twee streepjes aan de uiteinden staan en twee links en rechts van het midden dan zijn je instellingen in ieder geval goed.

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2004 15:48 ]