Heb vanavond te horen gekregen dat ik morgen moet beginnen, maar moest nog naar andere job deze avond (horeca) , en had dus geen tijd om te beginnen zoeken. Dan maar vlug een postje gezet op GoT (ben normaal echt niet te lui om zelf te zoeken) in de hoop dat iemand nog een pdfje over 3.11 had liggen.
Ik ben maar aanvaard tot 24dec (vorige ict verantwoordelijke heef een ongeval gehad). Dus eisen dat ze van besturingssyteem moeten veranderen zit er niet echt in, en het is waarschijnlijk ook niet de moeite om windows licenties te kopen voor antieke bakken.
Waarschijnlijk worden die pc's niet eens veel gebruikt en indien dit wel zo zou zijn hoop ik dat er niets mee verkeerd gaat in de periode dat ik daar werk.
Ik wou gewoon een beetje voorbereid zijn voor mijn eerste werkdag.(wat ben ik toch een voorbeeldige werknemer

)
Denk dat ik vanavond gewoon mijn dos kennis wat ga opfrissen.
"Schande voor de Nederlandse samenleving", nederlanders kunnen op beide oren slapen, het is in belgie.
Bedankt voor de antwoorden, als ik problemen ondervind weet ik waar ik hulp kan vinden