Toon posts:

[win xp] data terug halen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De pc van mijn vriendin geformateerd. Format c:
haar documenten mooi allemaal op andere schijf tijdelijk opgeslagen dus daar is niks mee aan de hand.
Haar vader had ook een account, die ben ik vergeten op een andere schijf te zetten. Nu wil die weer heel graag zijn favorieten terug en adresboek van outlook.
Ik he uiteraard gezocht en heb het programma getdataback gebruikt, Op mijn pc kijken hoe het werkt.
maar nu staan er bij mijn computer geen favorieten terwijl die er toch echt hebben gestaan. (ook pas pc geformateerd)
Ik heb alles gewoon weer op de pc gezet, dus erover heen geinstalleerd.
Heeft iemand hier ervaring mee, kon die zijn favorieten en adresboek weer terug vinden of was echt alles weg?

Verwijderd

hmm lijkt me sterk dat dit nog terugte krijgen is,

had je tijdens de installatie van XP de eerste partitie waar xp opstond verwijdert? zo ja, dan kan je het vergeten.

indie je alleen geformatteerd hebt kun je misschien het programma easy file recovery pro gebruiken, hier heb ik een goede ervaring mee (ook na het formatteren)

de kans is klein dat je alles terug krijgt, maar als je al een paar files terug kan krijgen is dat al heet wat IMAO.

linkje naar Easy File Recovery Pro

Verwijderd

Topicstarter
Nee geen partitie verwijderd.
zal easyrecovery pro eens proberen
thx

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Als je de partitie hebt geformatteerd en er Windows opnieuw op hebt geïnstalleerd, acht ik de kans zéér minimaal dat de bestanden nog te recoveren zijn....

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

sanfranjake schreef op woensdag 17 november 2004 @ 18:36:
Als je de partitie hebt geformatteerd en er Windows opnieuw op hebt geïnstalleerd, acht ik de kans zéér minimaal dat de bestanden nog te recoveren zijn....
Juist, dan zouden die bestanden waar ze op de schijf stonden niet overschreven mogen zijn.

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

PcDealer schreef op woensdag 17 november 2004 @ 18:38:
[...]

Juist, dan zouden die bestanden waar ze op de schijf stonden niet overschreven mogen zijn.
vaak is dit nog wel te recoveren, als er ooit data op is gezet, is dit nog wel te recoveren, eventueel tegen eeen zeeeeeeer hoge prijs, maar het kan...

Er zijn zat bedrijven die dit soort dingen aanbieden. Dit waarom zou er geen software zijn die het niet zou kunnen? mij is het met easy recovery pro welleens gelukt om een file te recoveren na een format..... (er was niet veel van over, maar het belangrijkste gedeelte had ik toen gelukkig terug! :D)
Pagina: 1