Toon posts:

Abit NF7 (non s)

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal ik heb net een tijdje gesearched alleen kon ik alleen de verschillen van de Abit NF7 en de Abit NF7-s vinden en dat de NF7 normaal een Nforce 2 SPP MCP had en de NF7-s een Nforce 2 SPP MCP-T....
En de NF7-s 5.1 digitaal heeft dmv soundstorm en verder wat meer opties.
Maar ik heb nergens kunnen vinden of de NF7 normaal een even goede overkloker is als zijn grote broer heeft iemand soms ervaringen met de Abit NF7 (non s) en zou die geene me kunnen vertellen hoe goed die overklokt?????

//edit//
Of zou ik beter kunnen kijken naar een wat nieuwer bordje zoals de Abit AN7 of de Abit KW7???

Alvast bedankt mensen :*)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 18:20 ]

Verwijderd

Je hoort veel verhalen over het clocken van een Abit NF7-S rev2.0
over de Abit NF7 weet ik niet zo veel. Maar de NF7-S zou wel een veilige keuze zijn betreft het overclocken. :)

Verwijderd

Topicstarter
Maar weet niemand daadwerkelijk de overklok verschillen van deze bordjes; Abit NF7, NF7-s, KW7, AN7??

• Lord Llurch
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-06-2012

Lord Llurch

graftakke

Ik heb 4 NF- 7 (waarvan 1x S) gehad, een rev1, die deed 195 FSB, , de rev 2 zonder uitzondering allemaal 230 tot 236 fsb, met OCZ PC3500 geheugen.

imho het beste nforce bord ooit! zowel de Asus A7N, DFI lanparty en Gigabyte nForce konden daar niet aan tippen. (heb die ook allemaal gehad) met een goede koeler op de northbridge kan je nog wel hoger denk ik. de 236 fsb haalde ik met een verzaagde PII koeler.

Met een prometeia erop heb ik een 25-, 26- en 2800+ allemaal op 2,85 GHz gehad, bij 2,2 Vcore.

[ Voor 3% gewijzigd door Lord Llurch op 18-11-2004 00:23 ]

There is one more thing: It's been emotional

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Voor OC-related vragen dien je in Die-Hard Overclocking & Cooling te rondkijken :) Raadpleeg o.a. het Barton/Thorton overclockresultaten topic, Thoroughbred overclockresultaten topic, etc. Verder is de PMG FAQ duidelijk over "Welke moet ik nemen?" vragen.

Dit topic is gesloten.