[PC] Half-Life 2 Walkthrough

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythix
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09 13:41

Mythix

www.ctrl-f5.net

Topicstarter
aangezien half-life2 nu toch een veelbesproken onderwerp is , weet er iemand een walkthrough staan of kan er iemand mij helpen ? ik zit vast in deze kamer en heb helemaaaal geen idee wat ik er moet doen , ik loop hier al bijna een hele dag te zoeken :s
-Ik heb geprobeer een ton op de buis te plaatsen en in de ventilatie te kruipen maar dat liep dood
- ik hbe geprobeert een ton naar beneden te gooien om da rooster te laten exploderen
- ik heb geprobeerd om een ton in de kamer ernaast in het water te gooien en daar de rooster te laten exploderen
-ik heb alle knopjes aan de muur geprobeert om het waterniveau te doen stijgen

Maar geen enkel ding werkte 8)7 nu heb ik wel al gezien dat die tunnel me de rode lamp blijkbaar naar de andere kamer lijdt en ik denk dat ik daar door moet maar ik heb geen flauw idee hoe ik er aan raak...

hier zijn enkele screens:

De Kamer:

Afbeeldingslocatie: http://www.entity-project.be/d1_canals_030000.jpg

Het ventilatiegat:

Afbeeldingslocatie: http://www.entity-project.be/d1_canals_030003.jpg

De rode pijpleiding:

Afbeeldingslocatie: http://www.entity-project.be/d1_canals_030004.jpg

Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-08 15:00
spoiler:
Dit kan gewoon in t hl2 topic hoor, overigens moet je via de pijpen naar een kamer gaan, daar kun je aan een hendel draaien om het water te laten stijgen waardoor je in de rode pijp kan

Icons are overrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-09 18:09

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Kamer naast die rode buis (met dat hek en de grote buizen), achter 1 buis zit een draaiknop, probeer die eens

En dit kan dus in dat andere topique

/laat is :P

[ Voor 5% gewijzigd door Koetjeboe op 17-11-2004 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
Volgende keer alles in 1 topic houden.

[rml][ PC]Half-Life 2 deel 8[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09 13:55
Donkerbruin vermoeden dat deze straks dicht gaat :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythix
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09 13:41

Mythix

www.ctrl-f5.net

Topicstarter
woop sorry mensen, maar ik was alles hl2topics afgelopen maar na deel6 stond er geen vervolg meer d8 ik :s .....

Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk kom je al een heel eind als je even in [rml][ PC]Half-Life 2 deel 8[/rml] zoekt via de Topic Search (vergrootglas bovenaan), want dat topic staat vol met posts van mensen die vast zitten.

Mocht je het echt niet in dat topic, en het deel daarvoor vinden, dan mag je wmb jouw post ook daar plaatsen. Maar nogmaals, ik weet haast wel zeker dat je het antwoord daar kunt vinden :P

spoiler:
Als je naar boven klimt met de ladder, en op die verhoging komt, kan je bij de pijpleidingen achter het een en ander opendraaien ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.