aangezien half-life2 nu toch een veelbesproken onderwerp is , weet er iemand een walkthrough staan of kan er iemand mij helpen ? ik zit vast in deze kamer en heb helemaaaal geen idee wat ik er moet doen , ik loop hier al bijna een hele dag te zoeken
-Ik heb geprobeer een ton op de buis te plaatsen en in de ventilatie te kruipen maar dat liep dood
- ik hbe geprobeert een ton naar beneden te gooien om da rooster te laten exploderen
- ik heb geprobeerd om een ton in de kamer ernaast in het water te gooien en daar de rooster te laten exploderen
-ik heb alle knopjes aan de muur geprobeert om het waterniveau te doen stijgen
Maar geen enkel ding werkte
nu heb ik wel al gezien dat die tunnel me de rode lamp blijkbaar naar de andere kamer lijdt en ik denk dat ik daar door moet maar ik heb geen flauw idee hoe ik er aan raak...
hier zijn enkele screens:
De Kamer:

Het ventilatiegat:

De rode pijpleiding:
-Ik heb geprobeer een ton op de buis te plaatsen en in de ventilatie te kruipen maar dat liep dood
- ik hbe geprobeert een ton naar beneden te gooien om da rooster te laten exploderen
- ik heb geprobeerd om een ton in de kamer ernaast in het water te gooien en daar de rooster te laten exploderen
-ik heb alle knopjes aan de muur geprobeert om het waterniveau te doen stijgen
Maar geen enkel ding werkte

hier zijn enkele screens:
De Kamer:

Het ventilatiegat:

De rode pijpleiding:

Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect