Toon posts:

[Quicktime]Groot mov bestand error op sommige pc's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een mov bestand van 16gig.
Nou is hij op een aantal pc's gewoon af te spelen met quicktime. Maar op een aantal andere pc's geeft quicktime een error (Unkown format)

Weet iemand waar dat aan ligt?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Op wat voor PC's probeer je in hemelsnaam een mov bestand van 16GB af te spelen :?

Dikgedrukt lezen voor m'n vraag ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Maakt dat uit? het is een bestand dat nog bewerkt moet worden, en aangezien het niet geopend kan worden, kan ikhet ook niet importeren in een bewerkings programma, omdat hij daar ook een fout geeft.

Btw, het is een windows xp bak

• Vaughn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-04 16:27

Vaughn

Powered by Jomanda

Unknown format lijkt mij een kwestie van de juiste codec....
Ik krijg hetzelfde probleem als ik een mov exporteer uit een Avid Xpress.
Avid gebruikt namelijk de Avid Merdien DV codec om te exporteren, als je 'm dan wilt afspelen op een PC die het niet heeft, dan werkt het dus niet, gezien de grootte van de file lijkt het haast uncompressed, dat zou quicktime 'native' moeten ondersteunen. Kijken anders eens bij de properties van die mov op een PC waar ie wel wil afspelen om te zien welke codec is gebruikt.

There are 10 kinds of people: Those who understand binary and those who don't.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Eeh ja, probeer zo'n file maar eens te openen op een windows 98 bak ;) Herinstalleer desnoods de laatste Quicktime versie nogmaals!

Je kan je toch wel voorstellen dat mensen met 3 weinig zeggende regels je probleem niet kunnen oplossen :/

Lees desnoods eens Het stappenplan voor topicstarts in [SA]

[ Voor 7% gewijzigd door BtM909 op 18-11-2004 10:51 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.