Toon posts:

Philips subwoofer a3 610

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

ik zit met het volgende probleem ik heb deze subwoofer hierstaan, maar heb zelf niet de speakers van deze set nu is me volgende vraag kan ik hem nu toch aansturen?

heb inmiddels een handleiding gevonden op de philips site daar staat dat je alles moet regelen met je afstandbedienig, aangezien ik een stekker heb vervangen van de sub wil ik hem toch draaiend proberen tekrijgen.

ik heb hem zelf al aangesloten gehad maar krijg er tot nu toe geen geluid uit :(

aangesloten gehad op een dmx fire 1024 geluidskaart

hopelijk kan iemand mij helpen

kort en krachtig kan ik die subwoofer werkend krijgen zonder de orginele speakers?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 16:35 ]

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:21

voodooless

Sound is no voodoo!

Staat er toevallig ook een pinbeschrijving van de stekker van de AB in de manual, want dat zal wel de sleutel zijn tot het oplossen van het misterie. Zonder AB zal ie het waarschijnlijk niet doen.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Topicstarter
deepspace schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:40:
Staat er toevallig ook een pinbeschrijving van de stekker van de AB in de manual, want dat zal wel de sleutel zijn tot het oplossen van het misterie. Zonder AB zal ie het waarschijnlijk niet doen.
nee helaas geen beschrijving tsja als ik echt niet tot een oplossing kom haal ik de sub speaker eruit en gooi ik de rest weg

• technopeuter
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:25
Neeee evt wil ik de sub wel van je overnemen!!! ik heb een a3.600 set met AB die hier op past, deze sub heeft een zwaardere versterker en betere bas dussss evt kun je van mij een actieve sub overnemen!

diskeltische lurker