Gratis internet voor iedereen in een kennismaatschappij!

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• TrainedFTW
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-02 08:47
Zou het mogelijk zijn dat er gratis internet komt voor iedereen in de westerse wereld (europa en de V.S.) betaald door de overheid?! Te realiseren in enkele jaren!

Ik zou graag jullie mening hierover willen horen ivm een betoog (examen nederlands) ....

Mijn dank is groot! _/-\o_

AMD 9800X3D | Aorus Master X870E | G.Skill Trident Z5 Royal Neo 6000 CL26 2x32GB | Aorus Master RTX5090 | Samsung 9100 PRO 4TB | WD SN850X 8TB | Seasonic Prime TX-1600 Noctua Edition | Noctua NH-D15S | Fractal Design North XL

• stefan001
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-01 16:26
Ik denk het niet. Voor kabel-tv moet iedereen toch ook betalen :?

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-02 17:21
Internet zal uiteindelijk wel uitgroeien toch net zoiets essentieels als gas,licht, water en electriciteit. Maar gratis zal het niet worden lijkt me, hopelijk nog wel goedkoper en sneller :)

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Sorry hoor, maar ik vind dat je dit soort dingen in beginsel zelf moet beredeneren. Als je een goed verhaal hebt geformuleerd en een specifieke vraag zou hebben dan kun je daar hier wel mee aankomen, maar een algemene huiswerkvraag hier zo dumpen is echt niet de bedoeling op GoT.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.