Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Safari] Laat bepaalde plaatjes niet zien...

Pagina: 1
Acties:
  • 98 views sinds 30-01-2008

• HJR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-11 22:19
Ik gebruik Safari en nu is het probleem dat ik op het forum van fok (forum.fok.nl) de smilies niet worden weergegeven. Bepaalde avatars en plaatjes in de topics worden eerst getoond en daarna direct door Safari weggehaald.

Is dit een beveiligingsissue? Hoe hef ik het op?

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Ligt het niet gewoon aan Fok! ?

Hebben andere browsers er ook last van bij je?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• |orion
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:58
Op het fok! forum zelf heeft iemand onderstaand scriptje gepost, hij (en ik ook) heeft dat staan als link in de bookmarkbar (onder je adresveld). Als je het script uitvoerd worden de plaatjes geladen, maar sommige dingen als de lijntjes om een post vallen weg.

code:
1
2
javascript:for(i=0;document.images[i];i++){document.images[i].style.width="auto";
document.images[i].style.maxWidth="580px";document.images[i].style.height="auto"}
ik heb een enter na de puntkomma geplaats zodat de layout ongeschonden bleef, als javascript net zo werkt als Java boeit het niet zo, maar misschien werkt het niet totdat je de enter weghaalt.

Het probleem lag, voor zover ik begrijp, aan het onjuist gebruik van een bepaald (CSS) stylesheet onderdeel.

[ Voor 4% gewijzigd door |orion op 17-11-2004 16:25 ]

• wouterve
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-09 23:51

wouterve

Swinger of States

Ik geloof dat het probleem bij Fok! 'm er in zit dat zij een script gebruiken om plaatjes die te groot zijn te resizen. Dat script heeft in Safari tot gevolg dat de te grote afbeelding in kwestie, samen met alle andere plaatjes in dat topic, onzichtbaar wordt. Er hoeft dus maar één iets te grote afbeelding in het topic te staan, of je bent al het spreekwoordelijke haasje. Maar met dat scriptje van |orion kun je dat inderdaad weer herstellen :).

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Het ligt inderdaad aan het resizescript dat wordt gebruikt op het forum. Hier wordt al sinds februari over geklaagd, maar er is nog steeds niets aan gedaan.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Het is dus een bekend probleem wat je met een beetje zoekwerk @ Fok! wel op had kunnen lossen. Daarom gaat deze dan ook dicht

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.