Om een "e" met trema ("ë" dus) te maken, gebruikte ik altijd de volgende toetsencombinatie: <shift+">"gevolgd door een "e". Hierbij moet je wel de <shift> en "-toets loslaten voordat je de "e" indrukt, anders wordt het een hoofdletter "Ë".
Nu heb ik twee van mijn computers opnieuw geïnstalleerd (WinXP Pro US SP2). Op beide computers is de toetsencombinatie nu niet meer mogelijk. Er komt gewoon een " en een "e".
Op mijn andere computers (ook XP) werkt de toetsencombinatie nog wel.
Ik heb geen idee waar dit aan kan liggen en heb op dit forum al gezocht en gegoogled, maar niets gevonden.
Weet iemand hier misschien hoe ik deze handige toetsencombinatie weer terug krijg? Bij voorbaat dank!
Nu heb ik twee van mijn computers opnieuw geïnstalleerd (WinXP Pro US SP2). Op beide computers is de toetsencombinatie nu niet meer mogelijk. Er komt gewoon een " en een "e".
Op mijn andere computers (ook XP) werkt de toetsencombinatie nog wel.
Ik heb geen idee waar dit aan kan liggen en heb op dit forum al gezocht en gegoogled, maar niets gevonden.
Weet iemand hier misschien hoe ik deze handige toetsencombinatie weer terug krijg? Bij voorbaat dank!