Ik werd dit weekend gebeld door mijn baas dat de computer elke keer vastloopt bij het printen enz.
Na het nakijken van de pc kwam ik erachter dat als een usb apparaat wordt aangezet of aangesloten (printer, usbstick, muis) de pc vast loopt.
De pc loopt niet vast als je eerst de apparaten aansluit en dan de pc aanzet.
(de apparaten werken dan ook gewoon)
Nu heb ik al meerdere dingen geprobeerd:
* andere apparaten uitzetten en eraf halen wegens conflicten zoals usb storage en in de bios de parralle poorten en seriale poorten uitgezet.
*Ik heb de nieuwste updates erop geinstalleerd.
Ik heb verschillende drivers opnieuw geprobeerd te installeren voor printer en usb device zelf.
Ik heb nog zitten zoeken op dit forum en google maar zie geen oplossing behalve de computer opnieuw installeren.
Dit laatste wil ik vermeiden omdat ik alleen voor de backup aan data te veel tijd kwijt ben.
Ik heb verder geen idee meer wat het kan zijn, iemand anders wel een idee??
Na het nakijken van de pc kwam ik erachter dat als een usb apparaat wordt aangezet of aangesloten (printer, usbstick, muis) de pc vast loopt.
De pc loopt niet vast als je eerst de apparaten aansluit en dan de pc aanzet.
(de apparaten werken dan ook gewoon)
Nu heb ik al meerdere dingen geprobeerd:
* andere apparaten uitzetten en eraf halen wegens conflicten zoals usb storage en in de bios de parralle poorten en seriale poorten uitgezet.
*Ik heb de nieuwste updates erop geinstalleerd.
Ik heb verschillende drivers opnieuw geprobeerd te installeren voor printer en usb device zelf.
Ik heb nog zitten zoeken op dit forum en google maar zie geen oplossing behalve de computer opnieuw installeren.
Dit laatste wil ik vermeiden omdat ik alleen voor de backup aan data te veel tijd kwijt ben.
Ik heb verder geen idee meer wat het kan zijn, iemand anders wel een idee??