Toon posts:

[Toetsenbord] Welke kan mij aan?

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds 3 maand deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.benq.nl/images/product/keyboard_mice/a122_kb.gif
Maar nu is NFSP:U2 uit en is deze alweer kapot :(. De ENTER toets doet vaag of niet maar dat terzijde. Mijn probleem is dat, als ik niet kan winnen ik mijn woede weg moet 'slaan' op het toetsenbord. Mijn vorige was een microsoft, die heeft het een half jaar uigehouden. Dus erg lang gaat het niet met mij. Nu is dus mijn vraag, welk toetsenbord is voor mij geschikt? Want elk halfjaar 1/2 toetsenborden is wel duur :P.

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:45

Cyphax

Moderator LNX
Ik denk dat jij zoiets nodig hebt:
Afbeeldingslocatie: http://www.dansdata.com/images/ibmboard/ibmboard320.jpg
:P

Saved by the buoyancy of citrus

Verwijderd

Topicstarter
Dat ziet er wel goed uit! >:) Alleen mis de START toets.

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09-2025
Een IBM uit de jaren '80?

edit:
Grml :p

[ Voor 36% gewijzigd door Dupje op 17-11-2004 15:38 ]

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-01 15:48

Not Pingu

Dumbass ex machina

Ik denk dat je eerder een therapeut nodig hebt :P of een boksbal ofzo.
Ik weet niet hoe erg het bij jou gesteld is, maar op onze LAN club hadden we ooit een kerel die zo kwaad werd als ie verloor dat ie z'n toetsenbord oppakte en keihard tegen z'n scherm aanslog 8)7
Dan moet je de oplossing dus niet gaan zoeken in een sterker toetsenbord :P

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Deze !
En dan geprojecteerd op een stevige tafel uiteraard.

• Lord-M
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-02 23:10

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-02 13:26
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 15:36:
Mijn probleem is dat, als ik niet kan winnen ik mijn woede weg moet 'slaan' op het toetsenbord.
Poeh poeh zeg... Hoe oud ben je eigenlijk, als ik vragen mag?

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

maybe zo'n internet kios tobo ofzo? zo'n industrial strength/zinloos-geweld-bestendig ding? :P
Sierra-NL schreef op woensdag 17 november 2004 @ 15:40:
[...]

Poeh poeh zeg... Hoe oud ben je eigenlijk, als ik vragen mag?
some people just never grow up :+

[ Voor 57% gewijzigd door McKaamos op 17-11-2004 15:41 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Cyphax
  • Laatst online: 15:45

Cyphax

Moderator LNX
Dupje schreef op woensdag 17 november 2004 @ 15:38:
Een IBM uit de jaren '80?

edit:
Grml :p
Ze worden nog steeds gemaakt las ik eens ergens :)

Saved by the buoyancy of citrus

Verwijderd

Topicstarter
Gunp01nt schreef op woensdag 17 november 2004 @ 15:39:
Ik denk dat je eerder een therapeut nodig hebt :P of een boksbal ofzo.
Ik weet niet hoe erg het bij jou gesteld is, maar op onze LAN club hadden we ooit een kerel die zo kwaad werd als ie verloor dat ie z'n toetsenbord oppakte en keihard tegen z'n scherm aanslog 8)7
Dan moet je de oplossing dus niet gaan zoeken in een sterker toetsenbord :P
Hmm ja maar ik heb ook wel eens de neiging gehad dat ik de kast + monitor het raam uit wilde gooien :P . Gelukkig is die tijd voorbij. Een boksbal heb ik geen ruimte voor maar zou een goede oplossing zijn. :P

Verwijderd

Topicstarter
@Henk007: Dat zou echt de ideale oplossing zijn! Is dat eigenlijk wel te koo?
@Lord-M: Hmm ja dat ziet er wel degelijk uit, ik ga me eens verder verdiepen
@Sierre-NL: 15 :*), maja het is niet alleen maar dat ik niet kan winnen, het is ook als ik bijvoorbeeld met cs LAG heb(wat dus irritant is doordat je dan altijd dood geschoten word).

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:28
gewoon een simpele cherry van 15 euro? dan kan je makkelijk elke 3 maanden een nieuwe kopen...

cherry is ook vrij stevig. Mijne is alleen kapot gegaan nadat ik er een halve fles grenadinesiroop overheen had gegooid.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Deze lijkt me wel wat te kunnen verduren }) : http://www.tweakers.net/nieuws/16578

Edit: Op school hebben we ook allemaal cherry's, typen lekker en gaan lang mee.

[ Voor 31% gewijzigd door fsfikke op 17-11-2004 15:50 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Verwijderd

Topicstarter
Ok, dus de meeste mensen dus cherry's of oude ibm's,compaq's. Ga ik eens kijken of er nog wat leuks tussen zit.

• dennismaus
  • Laatst online: 15:24
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 15:45:
@Henk007: Dat zou echt de ideale oplossing zijn! Is dat eigenlijk wel te koo?
@Lord-M: Hmm ja dat ziet er wel degelijk uit, ik ga me eens verder verdiepen
@Sierre-NL: 15 :*), maja het is niet alleen maar dat ik niet kan winnen, het is ook als ik bijvoorbeeld met cs LAG heb(wat dus irritant is doordat je dan altijd dood geschoten word).
Ik zou eens met een psycholoog praten en kijken waar die woede van je vandaan komt. Verder heb ik nog wel een paar toetsenborden die hierboven getoond worden.

• 2bme
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-04-2024

2bme

Oude Tweakers addict...

Men neme zo'n rubber anti RSI geval voor onder je polsen en als je kwaad bent mik je daar op: geen schade aan toetsenbord.

Of je probeert iets aan de oorzaak te doen en je mod punaises op je toetsenbord, na paar x hard slaan ben je vanzelf wat zelfbewuster van je kinderachtig gedrag....

I used to be schizofrenic, but we're oke now... ;)

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

zo'n stalen toetsenbord, met stalen knoppen, waar je op moet slaan om ze in te drukken

zoiets
Afbeeldingslocatie: http://www.stealthcomputer.com/images/dt1000.jpg

of zoiets
Afbeeldingslocatie: http://news.thomasnet.com/images/medium/2002/05/9470.jpg

of als je met je muis wilt gooien ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.pearl.de/images/large/pe-4587.jpg

anders gewoon ff googelen op steel keyboard

edit: nog eentje dan
Afbeeldingslocatie: http://www.jenlogix.co.nz/images/photos/kv1211.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door J2pc op 17-11-2004 15:57 ]

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Verwijderd

IceFreak - Als je dan al je woede op je tobo afreageert zou ik er hier niet zo trots over praten. Maargoed, kijk idd eerder waarom je met zoveel woede opgescheept zit (Iedereen heeft wel eens lag...)

Als je niet uitkijkt eindig je net als.. http://www.pwned.nl

|:(

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06-2025
Ik zou een zelfbeheersingscursus volgen.
Of een goedkoop PS/2 bordje halen bij 1 of andere beurs/markt voor 5 eurocent :)

Verwijderd

Topicstarter
dennismaus schreef op woensdag 17 november 2004 @ 15:50:
[...]

Ik zou eens met een psycholoog praten en kijken waar die woede van je vandaan komt. Verder heb ik nog wel een paar toetsenborden die hierboven getoond worden.
Mwah, maar het vage is dat ik het ene moment dus woedend ben en het andere moment weer volkomen rustig. Ook muziek kalmeert mij dus ik denk dat een psycholoog nog wel wat overdreven is. Ook is het zo dat ik het bij NFSP:U1 dus ik denk dat het aan de uitgever ligt :P.
@Chafgrenade: Ik ben er niet trots op, helemaal niet juist! Maar het word wel een stuk minder, dat merk ik zelf ook wel. Maar dat met die lag is bijna opgelost(we krijgen nieuw internet) en dat NFSP:U2 gaat ook wel beter. Volgens mij komt het gewoon omdat het soms TE onrealistisch is.

@Thanatos: Zelfsbeheersingscursus: tja, het is altijd te proberen maar zoals ik al zei, het geld voor 1 game (CS straks niet meer) dus zou het dan geen weggegooid geld zijn?

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

stukgeslagen toestenborden, dat is weggegooid geld (NOPI)

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

• dennismaus
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:03:
[...]

Mwah, maar het vage is dat ik het ene moment dus woedend ben en het andere moment weer volkomen rustig. Ook muziek kalmeert mij dus ik denk dat een psycholoog nog wel wat overdreven is. Ook is het zo dat ik het bij NFSP:U1 dus ik denk dat het aan de uitgever ligt :P.
@Chafgrenade: Ik ben er niet trots op, helemaal niet juist! Maar het word wel een stuk minder, dat merk ik zelf ook wel. Maar dat met die lag is bijna opgelost(we krijgen nieuw internet) en dat NFSP:U2 gaat ook wel beter. Volgens mij komt het gewoon omdat het soms TE onrealistisch is.

@Thanatos: Zelfsbeheersingscursus: tja, het is altijd te proberen maar zoals ik al zei, het geld voor 1 game (CS straks niet meer) dus zou het dan geen weggegooid geld zijn?
Moet je zien wat je schrijft je zegt gewoon dat de woede komt door die spellen. Maar als ik een spelletje speel en er is lag dan sla ik niet me toetsenbord in elkaar. Ik zou serieus wat eraan doen jongen.

Verwijderd

Topicstarter
dennismaus schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:05:
[...]

Moet je zien wat je schrijft je zegt gewoon dat de woede komt door die spellen. Maar als ik een spelletje speel en er is lag dan sla ik niet me toetsenbord in elkaar. Ik zou serieus wat eraan doen jongen.
Ja maar dat komt denk ik omdat ik het constant heb. Maar toen ik dit tobo nieuw had, sloeg ik er ook niet op. Sinds kort weer omdat hij wat ouder is dus denk ik. Heel vaag opzich.

• Svennos86
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
ik had dit vroeger ook altijd! gek werd ik soms van spellen waar het net nie allemaal lukte... of als je een gare oude bak hebt die niet lekker wil werken.

ik heb toen dus ook wel paar toetsenbordjes verkloot, de P gaf dan bijv. een 0 haha en ctrl was shift...

toen heb ik maar een boksbal gekocht en die vol met kleine legosteentjes gegooid:d dat slaat lekker door :) of zo'n kleiner boxballetje met een hele stugge veer die je op je bureau kan vast schroeven, dat was altijd lekker afreageren.

Ook heb ik wel eens een kapot t-bord voor men neus gezet, en als ik dan pissed werd sloeg ik niet op mn nieuwe maar op dat oude verotte ding, ik ga eens kijken of ik die nog heb, dan neem ik er een foto van:D

dus genoeg tips dacht ik zo...

inmiddels kan ik me gelukkig fatsoenlijk beheersen >:) was ook jaartje of 5 gelden. maarja sommigen blijven kind :P

Verwijderd

Topicstarter
Svennos86 schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:08:
ik had dit vroeger ook altijd! gek werd ik soms van spellen waar het net nie allemaal lukte... of als je een gare oude bak hebt die niet lekker wil werken.

ik heb toen dus ook wel paar toetsenbordjes verkloot, de P gaf dan bijv. een 0 haha en ctrl was shift...

toen heb ik maar een boksbal gekocht en die vol met kleine legosteentjes gegooid:d dat slaat lekker door :) of zo'n kleiner boxballetje met een hele stugge veer die je op je bureau kan vast schroeven, dat was altijd lekker afreageren.

Ook heb ik wel eens een kapot t-bord voor men neus gezet, en als ik dan pissed werd sloeg ik niet op mn nieuwe maar op dat oude verotte ding, ik ga eens kijken of ik die nog heb, dan neem ik er een foto van:D

dus genoeg tips dacht ik zo...

inmiddels kan ik me gelukkig fatsoenlijk beheersen >:) was ook jaartje of 5 gelden. maarja sommigen blijven kind :P
Die tip van dat oude tobo ernaast zetten vind ik echt een heel goed idee! Vooral omdat ik hier ruimte heb voor nog een toetsenbord.

Verwijderd

Lol... Ik kon me nog wel herrineren dat als ik weereens verloor van mn broer @ mario kart, ik die controller doormidden brak :| . Gewoon wachten tot je ouder bent :9 j/k. Koop zo'n oprolding, lekker makkelijk mee te nemen, kan niet kapot, tenzij je met scharen aan de gang gaat... Of koop idd zo'n keyboard van lood of metaal, dan leer je dat slaan echt wel af :+

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:13:
Lol... Ik kon me nog wel herrineren dat als ik weereens verloor van mn broer @ mario kart, ik die controller doormidden brak :| . Gewoon wachten tot je ouder bent :9 j/k. Koop zo'n oprolding, lekker makkelijk mee te nemen, kan niet kapot, tenzij je met scharen aan de gang gaat... Of koop idd zo'n keyboard van lood of metaal, dan leer je dat slaan echt wel af :+
Hmm ja maar dat vorige toetsenbord heb ik wel eens zo hard opgeslagen dat sommige toetsen gewoon 'vast' zaten in het tobo. Toen dat zo was ben ik wel een stuk rustiger/minder aggresief geworden. Zo'n oproltobo, waar is dat te koop? Ik kan niet echt veel vinden.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:13:
LOL lood dan ken je hem steeds uit deuken :D

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Tweaker, toch? Waarom bouw je dan niet zelf een IceFreak-bestendige gamecontroller?

Hier lees je alles over de benodigde logica, en voor de knoppen moet je [google=mushroom pushbutton] - hoe industrieler hoe beter :)

offtopic:
Ik heb hier één keer iemand gehad die na een verloren potje gamen een beuk op het toetsenbord gaf. Met vier PC's vol harde schijven op het bureau en een tobo van honderdzoveel ballen indachtig heb ik even een fijn gesprek met 'm gehad. Crux: je leert het maar gewoon af, en tot die tijd ga je maar iemand anders z'n spul mollen. Net zo simpel.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Verwijderd

Topicstarter
Rataplan schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:24:
Tweaker, toch? Waarom bouw je dan niet zelf een IceFreak-bestendige gamecontroller?

Hier lees je alles over de benodigde logica, en voor de knoppen moet je [google=mushroom pushbutton] - hoe industrieler hoe beter :)

offtopic:
Ik heb hier één keer iemand gehad die na een verloren potje gamen een beuk op het toetsenbord gaf. Met vier PC's vol harde schijven op het bureau en een tobo van honderdzoveel ballen indachtig heb ik even een fijn gesprek met 'm gehad. Crux: je leert het maar gewoon af, en tot die tijd ga je maar iemand anders z'n spul mollen. Net zo simpel.
Ik denk dat een IceFreak bestendig tobo nog al ver gezocht is, en zo erg goed met electronica ben ik nog niet(15 :P). Ik ga er zeker naar kijken en misschien begin ik er in de vakantie nog wel aan.

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:21
kom op iedereen is toch wel eens zo pissed op die pc dattie een ram op dat tobo wil geven.
ik doe het nooit want denk altijd, als ik het thuis doe, doe ik het ook bij mensen waar ik ff pc kom fixen >:)

• Standeman
  • Laatst online: 15:44

Standeman

Prutser 1e klasse

Opperhoof schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:31:
kom op iedereen is toch wel eens zo pissed op die pc dattie een ram op dat tobo wil geven.
ik doe het nooit want denk altijd, als ik het thuis doe, doe ik het ook bij mensen waar ik ff pc kom fixen >:)
Je bent zeker niet de enige Kijk maar

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• dennismaus
Opperhoof schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:31:
Misschien wel is maar icefreak molt ze tobo iedere keer zoek naar industriele toetsenborden.

Verwijderd

Topicstarter
dennismaus schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:34:
[...]

Misschien wel is maar icefreak molt ze tobo iedere keer zoek naar industriele toetsenborden.
Nouja elke keer, zeg maar 2x per half jaar :P. Ik denk dat ik maar eens op zoek ga naar wat goedkope ibm, compaq toetsenborden, kan ik er genoeg slopen en kosten bijna niks ;).

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:21
zet in de plaatselijke krant:

Gevr. Gratis toetsenborden voor goed doel
bel: ****-****** BvD

dan kun jij na 1 week de komende 30decenia iedere dag een tobo mollen

Verwijderd

Topicstarter
Opperhoof schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:44:
zet in de plaatselijke krant:

Gevr. Gratis toetsenborden voor goed doel
bel: ****-****** BvD

dan kun jij na 1 week de komende 30decenia iedere dag een tobo mollen
Hehe, ik kan ook morgen ff langs de plaatselijk 'beurs' gaan voor goedkope tobo's.

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:41

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Haha, mensen, dat knul is pas 15. Toen ik 15 was ramde ik ook graag gefrustreerd op mijn toetsenborden omdat de bak niet snel genoeg reageerde, ik verloor, of weet ik veel wat. :) Het zal vast wel loslopen over een paar jaar. :) (Granted, ik ramde nooit ZO hard dat de toetsenbord kapot ging.. maar aan de andere kant, ik had toen dus ook een 486 met een bijbehorende stevige toetsenbord toen ik 15 was. ;))
Gewoon een stevige ouwe toetsenbord nemen, gaan eeuwen mee. Ik zit weer eens met die 486 te klooien en diens toetsenbord werkt nog prima terwijl modernere eerder gaar werden (okay, ik had per ongeluk spul erover gemorst :P)

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Verwijderd

Topicstarter
Trinsec schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:47:
Haha, mensen, dat knul is pas 15. Toen ik 15 was ramde ik ook graag gefrustreerd op mijn toetsenborden omdat de bak niet snel genoeg reageerde, ik verloor, of weet ik veel wat. :) Het zal vast wel loslopen over een paar jaar. :) (Granted, ik ramde nooit ZO hard dat de toetsenbord kapot ging.. maar aan de andere kant, ik had toen dus ook een 486 met een bijbehorende stevige toetsenbord toen ik 15 was. ;))
Gewoon een stevige ouwe toetsenbord nemen, gaan eeuwen mee. Ik zit weer eens met die 486 te klooien en diens toetsenbord werkt nog prima terwijl modernere eerder gaar werden (okay, ik had per ongeluk spul erover gemorst :P)
Ik zat net eens ff boven te kijken en wat vond ik daar? Een mooi ouderwets stevig tobo. Die doe ik er zo eens ff achter. Typt ook nog fijn ook. Gelukkig ben ik niet de enige die zo hard ramt/ramde op zijn tobo. Ligt vast aan de pubertijd 8)7.

Iedereen bedankt voor het meedenken en de TIPS!

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
De oude IBM toetsenborden van 1KG zijn inderdaad rock solid, hij doet nog steeds trouwe dienst van m'n neef die hem volgens mij al 7 jaar gebruikt.
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 15:37:
Dat ziet er wel goed uit! >:) Alleen mis de START toets.
Die heb ik nou nog NOOIT gebruikt, volgens mij heb ik er nieteens een. Wat moet je ermee?

[ Voor 90% gewijzigd door Yokozuna op 17-11-2004 22:40 ]

• Standeman
  • Laatst online: 15:44

Standeman

Prutser 1e klasse

Yokozuna schreef op woensdag 17 november 2004 @ 22:39:
De oude IBM toetsenborden van 1KG zijn inderdaad rock solid, hij doet nog steeds trouwe dienst van m'n neef die hem volgens mij al 7 jaar gebruikt.
Alleen jammer dat met zo'n toetsenboord de buren gaan klagen wat betreft geluidsoverlast >:) :)

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Pagina: 1