[Steam]Update niet.

Pagina: 1
Acties:

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022
Hallo,
Ik kwam gister helemaal enthousiast thuis van yay! Ik ga Half-Life-2 spelen die al een maand gepreload staat ;) Dus ik start steam op (de avond van te voren nog getest, werkte perfect) maar wat nu? Een of andere protocol error ohwell gewoon de ClientRegistry.blob deleten en het zal wel werken zeker. Welnu dat had ik dus gedaan en steam was idd Updating...maar nu krijg ik als sinds gister middag 2 uur. "Steam is temporarily unavaileable, try again later" en dat nu dus al 25 uur lang! Ik heb alles al geprobeert reinstalling etc. Maar ik blijf die melding krijgen en dan sluit steam zichzelf af. Is er iets dat ik kan doen bijv. mijn file editten dat ik op een andere content server connect ofzow?

• [CSC]Outlaw
Fixed... Althans hij is hl-2 aan het unlocken, door middel van iemand anders zijn steam dir over mijne heen te zetten.

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
je had eventueel ook de
*.mdmp files kunnen verwijderen, dit geeft soms ook probs

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• [CSC]Outlaw
Ok, goed om te weten voor de volgende keer ;)

• [CSC]Outlaw
Wel er is een nieuwe update en ik heb hetzelfde probleem, mdmp files deleten helpt ook niet, hij blijft zeggen dat steam unavaileable is en sluit af.

• [CSC]Outlaw
Iemand? Ik kan ook niet in offline mode meer spelen want mijn broer heeft logout gedaan :(

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 17:38
zet je firewall eens uit, of open poorten als je handig bent en je pc alle updates heeft gehad.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
ErikRo schreef op zondag 21 november 2004 @ 18:40:
zet je firewall eens uit, of open poorten als je handig bent en je pc alle updates heeft gehad.
netlimiter heeft hier ook wel eens probs gegeven, ff uitzetten tot ie klaar is met updaten werkt het weer

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• [CSC]Outlaw
Yes! Het was netlimiter! Thank you very much! :D wel vreemd heb al eerde rupdates gehad sinds dat ik netlimiter erop heb, maar nooit zo'n probleem gehad.

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
Hallo, ik zit met een ander probleem.
Ik heb dus ook zo'n couponnetje en heb nu dat serienummer ingevuld,heb tevens een icoontje op mijn desktop staan van half-life 2 en een icoontje van steam onder in mijn taakbalk.
Als ik met rechts klik op het icoontje van steam ga ik naar play games en dan naar half life 2 vervolgens klik ik daar rechts op en kies ik voor install game ? toch ?

vervolgens krijg ik te zien hoeveel disk space het spel nodig heeft en hoeveel er beschikbaar is als ik dan op ok druk krijg ik echt steeds de melding dat het te druk is en dat ik over een par minuten weer moet proberen.

Mijn vraag is doe ik wel de procedure goed ?? of moet het op een andere manier ?
En kan het kloppen dat het al dagen niet lukt om te connecten ?

Specs

Pagina: 1