Toon posts:

PC loopt vast door netwerk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren een draadloos netwerk aangelegd thuis. Geen probleem, kan gewoon het internet op. Alleen nu bevriest mijn PC steeds, de PC dus waar "het internet naar toe wordt gezonden" -kan het niet beter formuleren-. Kan dan dus helemaal niets meer op mijn PC. Als ik het netwerk er even uit gooit heb ik dit probleem niet. Voordat ik het netwerk geinstalleerd had was dit ook niet zo, erg raar dus.

Iemand een oplossing?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 15:14 ]

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Dit word zo wel een beetje glazen bollen werk he.

Wat voor pc? (OS, hardware etc)
Welke drivers en stuurprogramma´s? Al andere geprobeerd?
Hoe zet jij je netwerk uit dan? Als je hem "uitzet" doet de pc het dan weer?

Verwijderd

Topicstarter
SSH schreef op woensdag 17 november 2004 @ 15:19:
Dit word zo wel een beetje glazen bollen werk he.

Wat voor pc? (OS, hardware etc)
Welke drivers en stuurprogramma´s? Al andere geprobeerd?
Hoe zet jij je netwerk uit dan? Als je hem "uitzet" doet de pc het dan weer?
AMD Athlon XP 3000+
2.17 Ghz
512 Mb RAM
Geforce Fx 5200

Draait met Windows XP Profesional.

Netwerkdrivers zijn geinstallereerd... nog geen andere geprobeert. PC is maar net nieuw, staat er pas een week of 2.

Ik zet m'n netwerk gewoon uit op m'n PC, gewoon rechtermuisknop >> uitschakelen ;).

Als ik de PC uitzet doet hij het weer ja.

• SSH
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Hoe kan je de netwerkverbinding in het configuratie blad nou uitzetten als de pc vast gelopen was?

Wat is jouw defenitie van vastlopen?
Vertel ook nog even welke hardware jij voor je netwerk hebt en hoe je deze gconfigureerd hebt. (ik dacht dat die vraag iei wel duidelijk was :+ )

Verwijderd

Topicstarter
SSH schreef op woensdag 17 november 2004 @ 15:54:
Hoe kan je de netwerkverbinding in het configuratie blad nou uitzetten als de pc vast gelopen was?

Wat is jouw defenitie van vastlopen?
Vertel ook nog even welke hardware jij voor je netwerk hebt en hoe je deze gconfigureerd hebt. (ik dacht dat die vraag iei wel duidelijk was :+ )
Hij loopt niet altijd meteen vast, soms duurt het even 10 minuten voordat alles bevriest en soms is het na het opstarten al. Daarom kan ik vaak nog net even het netwerk uitzetten op mijn PC.

Vastlopen als in totale bevroren PC die gewoon geen ene fuck meer doet ;).

Als hardware heb ik een router natuurlijk... van "Get Net"? :S Mja, dat staat op de doos. Netwerkkaart zit erin. PCI CARD 100G+ van Sitecom.

Ik heb hem gewoon met de manual aan de hand geconfigureerd... dat is, lijkt mij, allemaal goed gedaan. Want kan in die 10(?) minuten gewoon internetten.

• SSH
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Ik zou beginnen met het gebruik van andere drivers van die sitecom kaart.

Verder moet je eens in je eventlog kijken en aanvinken dat je pc niet reboot bij systeem error :)

Verwijderd

Topicstarter
SSH schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:22:
Ik zou beginnen met het gebruik van andere drivers van die sitecom kaart.

Verder moet je eens in je eventlog kijken en aanvinken dat je pc niet reboot bij systeem error :)
Hij reboot niet hoor, hij freezed gewoon. Moet dan zelf reseten, je weet wel ;).

Ik zal even opzoek gaan naar die drivers :).
Pagina: 1