Toon posts:

Soundblaster live 5.1 digital driverprobleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ha Mensen,

Ik heb net een Soundblaster live 5.1 digital gekocht omdat mijn on-board dingetje stuk is.
Ik kaartje erin geprikt. WinXP ga keurig aan dat hij het kaartje herkende. Maar toen ik de driver van de cd wilde installeren, gaf ie een foutmelding, met de mededeling dat er geen geluidskaart gevonden werd. :? Naja toen heb ik de wizard van WinXp maar doorlopen. Nu heb ik dus wel geluid, maar, niet de orginele driver. Weet iemand wat het probleem kan zijn, en vooral hoe ik het kan oplossen ?

Ik heb de hele search al doorgelezen, er zit ook wel een topic in waarin hetzelfde probleem wordt weergegeven, maar daar wordt niet een oplossing gegeven waar ik wat aan heb.

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
probeer eens de drivers die ze op hun site hebben...
heb ik tenminste gedaan en niet eerder problemen mee gehad... zou wel kiezen dat hij bij install alleen de drivers moet installeren want al die troep progs zoals een nice keyboard waar je op kan dreunen heb je denk ik niet nodig ;)

Verwijderd

Topicstarter
serhat schreef op woensdag 17 november 2004 @ 15:05:
probeer eens de drivers die ze op hun site hebben...
heb ik tenminste gedaan en niet eerder problemen mee gehad... zou wel kiezen dat hij bij install alleen de drivers moet installeren want al die troep progs zoals een nice keyboard waar je op kan dreunen heb je denk ik niet nodig ;)
Hahah nee dat hoef ik allemaal niet. Het gaat me alleen om de driver. Maar heb ook al de driver van de site geprobeerd, maar daar gebeurd hetzelfde mee :/

Verwijderd

Topicstarter
FF voor de duidelijkheid, deze melding geeft ie:

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/bertuss/driverfout.jpg

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-12-2025
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 15:24:
FF voor de duidelijkheid, deze melding geeft ie:

[afbeelding]
da geeft ie bij mij ook.. heb nu Ac97 5.1 onboard geluid.. maar krijg m'n 5.1Digital niet aan de praat... VREEMD?

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:33

LopeZ

Too much is never enough

Is de onboard geluidskaart wel uitgeschakeld in de bios?

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-12-2025
LopeZ schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 15:00:
Is de onboard geluidskaart wel uitgeschakeld in de bios?
jep, daar licht het ook niet aan, maar k ga m morgen testen in een andere pc!

• Seers
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-10-2025
Ik heb ook die problemen gehad.

Ik zou zeggen: installeer kX project drivers! Link staat in de FAQ. Opeens doen nu mijn rears en subwooferkanalen het ook enzo.
Pagina: 1