Toon posts:

Is deze fotocamera kapot, of is er wat anders aan de hand?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is deze camera kapot, en zo jah waar moet ik naar kijken, of staat er iets fout ingesteld?
Als ik een filmpje of een foto maak krijg ik een zwart beeld met een rooie gloed die beweegt als ik met de camera rondom me beweeg. Zowel op het display en hij slaat de foto/filmpje dus ook zo op :(
Zie voorbeeldfoto:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jaromir/test.JPG

Bij een filmpje hoor je het geluid wel, maar het beeld is niet goed.

Camera type -> lifetec 5.18 megapixel (ik denk aldi ofzo)
Ik heb em gekregen en hoop em eigenlijk nog te fixen

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-02 12:58
Ik denk dat hij dood is... Lifetec lijkt me niet echt een top merk qua support en garantie, maar give it a try

|>

• trixx
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-02 15:33

trixx

-CTU- SuiZide

Als dit een instelling was geweest dan hoop ik wel dat je zo snugger bent om alles op default te zetten. Als het dan nog steeds zo is. Dan is ie hoogstwaarschijnlijk defect.

Of je hebt de lenskap er nog op :P

Life is like a box of chocolate, it makes you sick.

Verwijderd

Simon schreef op woensdag 17 november 2004 @ 15:01:
Ik denk dat hij dood is... Lifetec lijkt me niet echt een top merk qua support en garantie, maar give it a try
Absoluut niet mee eens! Heb meerdere spullen van Medion / Lifetec (aka Aldi) gehad en als daar problemen mee zijn moet je gewoon bellen!

Bij mij al meerdere keren voor gekomen dat de spullen door de DHL worden opgehaald en ik enkele weken later een gerepareerd of gloednieuw apparaat kon ophalen bij het postkantoor!

BELLEN DUS!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:52

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Defect waarschijnlijk. Goede camera's hebben een optie om alles in factory default terug te plaatsen maar lifetec?! Ik kan niet bedenken welke "feature" dit soort dingen kan veroorzaken. Waarschijnlijk gewoon echt defect. Support bellen voor garantie?

Kun je vertellen hoe de rode gloed beweegt?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• gnor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-01 07:59
Waarschijnlijk al getest, maar kan het een lenskap zijn (of iets anders voor de lens?)

Tell me and I'll forget; show me and I may remember; involve me and I'll understand

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-01 17:38

Ursamajor

Astrofotograaf

Misschien is er iets met je sluiter of diafragma aan de hand, of is gewoon de ccd stuk. Gewoon ff bellen zou ik zeggen. En als je geen factuur voor de garantie kan overleggen, zou ik gewoon naar een adere ding kijken...

Gadgets FTW!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik kan dus geen factuur voor garantie overleggen omdat ik em dus gekregen heb. De rooie gloed veranderd naarmate er meer lichtinval is

Verwijderd

gewoon bellen met Lifetec. Garantie heb ik nooit echte problemen mee gehad. Wie niet waagt blijft altijd maagd...

Verwijderd

Topicstarter
hmmz, lifetec levert dus probleem, geen idd waar ik dit probleem moet zoeken of wat ik er precies tegen kan doen? geen standaard probleem dus?

Verwijderd

Dat ding is gewoon defect, hetzij de CCD ,hetzij de processor, reparatie is niet rendabel.

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 00:25:
Dat ding is gewoon defect, hetzij de CCD ,hetzij de processor, reparatie is niet rendabel.
Je haalt de woorden uit m'n mond.

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-02 12:14

Atmoz

Techno!!

Zelfde type kopen bij Aldi en 5 min. later met de kapotte terug gaan. "heb em pas net en is nu al kapot" :(

.. ohnee mag niet he :X

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:46
atmoz schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 00:41:
Zelfde type kopen bij Aldi en 5 min. later met de kapotte terug gaan. "heb em pas net en is nu al kapot" :(

.. ohnee mag niet he :X
Doen!

Ik hoop dat ze dan ook ff checken of het serienummer overeenkomt enzo :7
Pagina: 1