ik heb een vraag aan jullie ik ben al een halve dag bezig met het installeren voor een geluids driver voor dit moederbord. ( wat duidelijk niet wil lukken )
Ik heb bij mijn apparaat beheer geen ? tekentje staan waar ik een driver bij kan installeren.
AC'97 staat gewoon aan in het bios.
Verder heb ik van een website een ac'97 driver gedownload en geinstalleerd waar ik vervolgens na een reboot mijn pc niet meer wou opstarten en ik een vage stem door mijn boxen hoorde. Na het uitzetten meerdere malen van mijn pc kon ik hem weer opstarten alleen weer zonder geluid.
Hoe kan ik dit oplossen of heeft iemand hier ervaring mee die dit ook heeft gehad.
Alvast bedankt.
edit
mijn systeem
AMD64 3000+
K8V SE Deluxe
1024 ddr 400 mhz geheugen
1x 80 gb hd ide
1x 120 gb hd ide
1x geluidskaart ( buiten mijn onboard geluidskaart "deze vindt apparaat
beheer wel")
Ati radeon 9800SE
7000 zalman ( geheel van koper )
1x dvd brander sony 4 speed
1x cd-rom speler
Ik heb bij mijn apparaat beheer geen ? tekentje staan waar ik een driver bij kan installeren.
AC'97 staat gewoon aan in het bios.
Verder heb ik van een website een ac'97 driver gedownload en geinstalleerd waar ik vervolgens na een reboot mijn pc niet meer wou opstarten en ik een vage stem door mijn boxen hoorde. Na het uitzetten meerdere malen van mijn pc kon ik hem weer opstarten alleen weer zonder geluid.
Hoe kan ik dit oplossen of heeft iemand hier ervaring mee die dit ook heeft gehad.
Alvast bedankt.
edit
mijn systeem
AMD64 3000+
K8V SE Deluxe
1024 ddr 400 mhz geheugen
1x 80 gb hd ide
1x 120 gb hd ide
1x geluidskaart ( buiten mijn onboard geluidskaart "deze vindt apparaat
beheer wel")
Ati radeon 9800SE
7000 zalman ( geheel van koper )