Toon posts:

[xp] Mogelijkheid bestanden recoveren.

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een belangrijk word document kwijt. ( Ik denk ie verwijderd is ) Nou ben ik al aan het zoeken geweest naar programma's zoals. undelete en getdataback. Met de laatste ben ik aan de slag gegaan maar ik snap nog niet veel van het programma zelf. En of het bovendien wel mogelijk is.

Als iemand mij even op weg zou kunnen helpen.

Mvg
A

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Word bestanden die zomaar verwijderd zijn; dat is niet zo mooi. Wat begrijp je precies niet van programma's als gedataback? Volgens mij is dat een kwestie van 'Volgende' > 'Volgende' > 'Volgende' > selecteer bestand > klaar :? Of is het echt zo ingewikkelt?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Jah iemand hier op het netwerk is haar bestand kwijt je kent dat wel dan denken ze dat de systeembeheerder alles terug kan krijgen.

Is het wel mogelijk dit terug te krijgen ??? Het was nog niet geback upt :| anders zou het easy zijn.

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Alles is mogelijk. Wat heb je precies geprobeerd; en waarom lukt het niet? Waarom snap je niet veel van het programma; wat snap je er niet aan :?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 21:59

DarkSide

theres no place like ::1

Getdata back is idd meestal gewoon next next next.
Maar het ligt er aan waar het bestand zicht natuurlijk bevond.
Als het lokaal stond zou get data back (of een dergelijk programma) het terug moeten vinden.
Als het op de server stond. Is het een heel ander verhaal.
Dan zou je get data back op de server moeten draaien.

anders een systeemherstel misschien?

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

Topicstarter
Ik moest image kiezen , maar ik zat verkeerd denk ik. Ik heb nou next next gedaan en hij is nu aan het scannen.

/edit : ben nu op mijn laptop het proggie aan het testen , word document gemaakt op c: gewoon. Toen shift del weg en nou kijken of ik het terug kan halen.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 14:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
Oke ik snap het programma nu wel een beetje. Maar weet alleen nog niet hoe ik nou in mijn c kom :S. Ik heb namelijk maar 1 partitie en die pakt ie dan ook wel. Ik had het bestand niet in een map gezet. Als ik nou mijn c bekijk dan staat ie er niet tussen. Maar de snelkoppeling staat wel bij net geopend.

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Volgens mij wordt het tijd voor een cursus systeembeheerder :?

Alles wat je op je computer opslaat is ook ergens terug te vinden; de opmerking dat je het bestand 'niet in een map' had gezet slaat dan ook nergens op. Controleer je bureaublad en Mijn Documenten even; allebei op je fs te vinden in C:\Documents and Settings\UserName\

Verder is het gebruiken van dergelijke applaties nu ook weet niet zo moeilijk dat je er hier een topic over hoeft te openen; misschien is beginnersweb.nl een beter idee? :)

---

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.