Toon posts:

LG (L1715S) TFT Monitor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn eerste bericht op dit forum 8)

Ik heb vandaag en LG 1715S TFT Monitor gekocht ter vervanging van een 19 inch CRT en ik ben blij met de ruimte die vrijkomt op mijn bureau ;)

Ik kom graag in contact met gebruikers van deze monitor, met name positieve en negatieve reacties zijn meer dan welkom, dan weet ik waar ik aan toe ben met deze aanschaf, oja ik heb betaald €299,= bij de Mediamarkt in de Arena (A'dam).

Kortom kom op met je reacties, positief of negatief, thx in advance..

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-03 02:52
Als je nou eerst je eigen reactie hier neerzet :P
Dan weten wij ook wat JIJ ervan vindt.
:)

Verwijderd

Topicstarter
fooker schreef op woensdag 17 november 2004 @ 15:53:
Als je nou eerst je eigen reactie hier neerzet :P
Dan weten wij ook wat JIJ ervan vindt.
:)
Wat kan je nu zeggen als je dat ding net 5 minuten voor je hebt staan :9

Maar het bevalt prima, zelfs met UT2004 :P

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Had je dit niet beter van te voren kunnen doen? :P

How bad is it on a scale from one to Spurs

Verwijderd

Topicstarter
Slasher schreef op woensdag 17 november 2004 @ 21:13:
Had je dit niet beter van te voren kunnen doen? :P
Had ik kunnen doen ja...maar ik heb het anders gedaan, ik vraag toch alleen om positieve en negatieve reacties, kortom het is niet gevraagd voor de aanschaf :+

Verwijderd

Hmmm, ik zit er ook aan te denken om deze aan te schaffen... lijkt me een mooi monitortje voor een goede prijs. Het is moeilijk reviews op internet te vinden dus dit is dan wel handig :)

Ik heb nu ook een 19" CRT. Klopt het dat de grootte van het beeld van een 17"TFT gelijk is aan een 19" CRT? (Zoiets is me altijd bijgebleven maar heb het eigenlijk nooit gecontroleerd of geverifieerd). Enne... ondertussen al wat meer info over eventuele plus- en minpunten?

Anders denk ik dat ik m ook maar ga aanschaffen binnenkort. Inderdaad de ruimte en de rust voor de ogen zijn de grootste redenen.
Pagina: 1