hallo, mijn naam is reno en ik heb een probleem. Ik heb vrij recent red alert 2 gekocht, omdat mijn cd het begeven had. ik heb het spel geïnstaleerd en dat ging allemaal goed. Maar toen ik hem wou spelen, gebeurde er niks. ik kreeg de autorun, drukte op play. het scherm werd zwart, en toen knalde ik terug naar windows. Ik dacht eerst dat dat kwam omdat ik een nieuwe videokaart had in combinatie met een oud spel. soms geeft dat problemen. maarja, generals werkt ook niet. die start ook niet op (en zero hour weer wel). Ik heb bij computer management gezien dat er een fout melding komt als ik ra2 opstart. hij zegt dat er een bad block op zit. ik heb alles geprobeerd, alle drivers geupdate en het spel ook. ik heb yuri's revenge geinstaleerd, maar niks werkte. Kan iemand mij helpen dit op te lossen? ik heb een: - pentium 4 2,8 Gh
- asus v9560 xt geforce fx5600
daarmee zou toch in ieder geval generals moeten draaien. PLEASE HELP ME. ik weet het verder ook niet meer.
- asus v9560 xt geforce fx5600
daarmee zou toch in ieder geval generals moeten draaien. PLEASE HELP ME. ik weet het verder ook niet meer.