Toon posts:

[Alcohol120%] .Bin bestanden aanpassen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eerder al had ik ee probleem met de grootte van CD's en het branden ervan (overburn wilde niet). Nu ben ik daarvoor overgestapt van Nero naar Alcohol120%, daarmee heb ik dat probleem niet, maar je kunt daar maar 1 bestand selecteren voor het branden.

Nu mijn vraag: Kan ik dat bestand aanpassen, en er zelf map(pen) bijmaken of andere bestanden in de .Bin of .Iso etc. zetten, zodat het 1 bestand blijft, maar dat ik wel bepaalde files erbij heb die ik erbij wil.

Alvast bedankt,
Dave

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Kan je niet iets doen met image recorder van Nero?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Geen HW-issue. Opslagmedia & I/O Controllers > Software Algemeen + titelverduidelijking :)

Verwijderd

Topicstarter
HielkeJ schreef op woensdag 17 november 2004 @ 13:52:
Kan je niet iets doen met image recorder van Nero?
Ik heb hiervoor Overburn van nero geprobeert (wat niet lukte) daarom heb ik Alohol 120% gebruikt, dan vraagt hij niet om grotere CD's. Met nero had ik gewoon het bestand erbij kunnen zetten, het doel is dat ik het kan branden met bestanden die ik er zelf wil bijdoen, maar dat het nog wel past op CD's, dat als je de cd erin doet, dat hij dan ook de install.exe gaat runnen etc.

Verwijderd

Images kun je aanpassen met winiso
http://www.free-press-rel...ws/200406/1088559599.html
Eerste hit onder Google.....

Verwijderd

Topicstarter
aaah strak, ik ben nu een .iso aan het maken, daarna ff burnen en kijken of het werkt

Edit: het werkt, onwijs bedankt!

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 14:30 ]

Verwijderd

Die overburn van nero gaat soms mis omdat je cd-text aan hebt staan.
Beetje lullig dat Nero dat niet van tevoren even netjes berekend.

Jij kunt in ieder geval weer verder.
Pagina: 1