Elkaar afmaken op de FP

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erkje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-06-2024
op meuktracker: Hitman Pro 1.7.1 over Hitman Pro zijn bepaalde gebruikers snel op hun tenen getrapt en zien zich genoodzaakt elkaar af te maken met neerbuigende opmerkingen.

The_ReVenger reageert op een reactie van Baserunner. Deze reactie valt op zich nog wel mee, al is het wel een persoonlijke aanval, maar vervolgens springt Baserunner heftig in de verdediging en vervolgens in de tegenaanval.

Niet bepaald waar de FP voor bedoeld is :'(

taste and see that the Lord is good

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-09 17:21

Nik

Je moet sportverslaggever worden erkje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

IMO niet iets wat niet met het modsysteem afgevangen kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erkje
  • Laatst online: 12-06-2024
:X you're right

was niet in me opgekomen dat dat 'zichzelf' kan reguleren...

taste and see that the Lord is good

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:18

botoo

💀 too old to die young

proller schreef op woensdag 17 november 2004 @ 13:08:
Je moet sportverslaggever worden erkje :D
proller, TMF heeft een rijke history als het oftopic berichten betreft, maar het is beslist niet de bedoeling om na een serieuze post van iemand direct een onzin-reply te plaatsen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Het is geen onzinreply, maar een grap. Dat verslag van erkje over wat er gebeurd is lijkt wel erg op het verslag van een sportwedstrijd. Je zou eens wat vaker ergens de humor van moeten inzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Ondanks dat het waarschijnlijk grappig is heeft botoo gelijk en is het gewoon een overbodige offtopic reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Ik vind het allemaal niet zo erg - noch het gebekvecht op de FP, noch het geintje van proller :+

The_ReVenger zet imo de zaken op scherp met termen als dom en doorzichtig en het gebruik van :Z - een -1 troll lijkt me een goede score; zeker omdat Baserunners oorspronkelijke post imo zonder meer valide is.

Baserunner had niet hoeven moeten happen, maar, naast het herhalen van The_ReVenger, zegt hij verder niets ergers dan "waarom zou ik eigenlijk reageren op iemand met wel 3 hele reacties en wel 20 hele pageviews..." dus zou ik zijn reaktie op +0 offtopic zetten (hoewel een flamebait'je ook wel te verdedigen is).

Daarmee lijkt mij de kous verder wel af.

edit:
Volgens mij heb ik KeX' reply niet helemaal goed gelezen - "niet iets niet" is geen driedubbele ontkenning. Nou, mod dit dan ook maar naar offtopic :)

[ Voor 19% gewijzigd door Rataplan op 17-11-2004 14:52 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:18

botoo

💀 too old to die young

polaris schreef op woensdag 17 november 2004 @ 13:38:
Het is geen onzinreply, maar een grap. Dat verslag van erkje over wat er gebeurd is lijkt wel erg op het verslag van een sportwedstrijd. Je zou eens wat vaker ergens de humor van moeten inzien.
Hmmz, okee, 't zal aan mij liggen dat ik de onderliggende grap niet waargenomen heb :+.

Ergo: excuus dat ik wat scherp uit de hoek kwam, maar het is wel wat al te rap offtopic naar mijn mening.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1