[AMD]Sempron, Athlon, Thoroughbred -> ik zie t bos niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:49

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
Mensen, ik zie door de bomen het bos niet meer!

Ik ben even voorzichtig een systeempje in elkaar aan het draaien, maar bij de CPU's loop ik vast. Door al die verschillende benamingen kom ik er echt niet meer uit 8)7

Mobo: Asus A7V600-X

Kan deze CPU er dan op: AMD Sempron 2800+ (Socket A - 333 MHz) 2,0

Ik neem aan van wel maar ik snap t echt even niet meer... |:( Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goof.
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:21
Socket A = Socket A dus ja moet passen......
Kan zijn dat er een bios-upgrade nodig is om snellere/nieuwere CPU's te ondersteunen. Schijnbaar is op de site van Asus de Sempron (nog) niet aan dit overzciht toegevoegd.

[ Voor 3% gewijzigd door goof. op 17-11-2004 12:51 . Reden: typo ]

Assumption is the mother of all fuck-ups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Op Asus' support site kun je heel precies terugvinden welke CPU's allemaal wel niet op je mobo passen :) Om het jou makkelijk te maken staat er in de FAQ van dit subforum een directe link naar de specifieke plaats van de Asussite waar je verder kan zoeken. Kijk in de PMG FAQ onder "Welke processors kan ik allemaal op mijn moederbord prikken?" B)

Zoek/FAQ gevalletje, had je best zelf kunnen uitvinden door simpelweg op de website van de moederbordfabrikant te kijken (logisch toch?) of door de handige FAQ's hier op GoT te raadplegen. En dat is echt wel de bedoeling hier op GoT. Dicht.

Aanvulling: om jezelf een beter beeld te verkrijgen van welke CPU's er allemaal wel niet zijn, check eveneens de FAQ van dit subforum onder Een overzicht van alle chipsets en CPU's :Y)

[ Voor 16% gewijzigd door BalusC op 17-11-2004 12:59 ]

Dit topic is gesloten.