Toon posts:

MCAP.exe vreet resources

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai XP Home edition en heb onlangs SP2 geinstalleerd. Probleem is nu dat MCAP.EXE steeds 30 tot 60% van de processor benut en mijn HDD blijft ok rammelen waardoor het systeem erg traag wordt :'( . Is dit een probleem wat door SP2 kan worden veroorzaakt :?
Ik heb heel het systeem al doorgelicht met virusscanners, adware, etc. maar dit haalt allemaal niets uit.

Verwijderd

MCAP.exe is geen proces van windows zelf.... check eens op spyware...

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06 12:38
Volgens mij wordt je scherm gecatupured

Miraplacid Screen Capture 1.0

http://www.winsite.com/bin/Info?17500000036706

[ Voor 26% gewijzigd door avon op 17-11-2004 12:35 ]

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik ook al gedaan. Ik heb het nieuwe Hitman pro pakket gedownload van tweakers en die heeft een berg spyware e.d. verwijderd maar mcap.exe blijft draaien??

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mcap.exe ook diverse malen gecanceld d.m.v. de taakplanner in XP maar hij wordt gelijk weer geactiveerd??

Verwijderd

Zoek in het register mbv regedit naar mcap.exe en verwijdert deze.

Kijk mbv msconfig in opstart of deze op de lijst voorkomt, zoja verwijdert dan het vinkje.

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:29
oftewel je bent gehackt...

zoek ook ff naar vkill.bat kill.bat, ook zal er waarschijnlijk servu.exe draaien en iroffer.exe
die moet je ook eerst killen

daarna meot je ze ff opzoeken en de map waarinze staan deleten , waarschijnlijk ben je gehackt en hebben ze een rootkit op je gegooit

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit lijkt mij inderdaad ook meer iets van spyware hoor :) Ik gaj e topic dan ook verplaatsen naar
Beveiliging & Virussen

Windows Operating Systems >> Beveiliging & Virussen
Pagina: 1