razor boomslang scheelt dat echt zoveel?

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03-2025
Hoi,

Zo'n razor muis scheelt dat echt zoveel met andere muizen? Ik heb op het moment een logitech optical mouseman en vraag me af of ik niet hetzelfde resultaat behaal door de sensitivity aan te passen.
Voordat mensen gaan roepen dat dit in hardware thuishoort, ik denk dat hier meer mensen zitten die zo'n muis zouden waarderen. :)

Fakir

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025

7th

Ik heb ze alle 2.
Ik vind mijn boomslag beter dan mijn logitech.

Ik vind die 5 knoppen en wiel op mijn boomslag lekker.

Thy will see the light...

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Ik vindt die Boomslang maar lelijk :)

Mijn eigen optische muis heeft 5 knoppen en een scrollwieltje, vindt ik wel prima werken.. :)

Verwijderd

Yo 7th, heb jij niet een keer meegedaan aan de final van de Q3A compo op gamepoint?

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Ik heb de Razer Boomslang 2000. Ik heb de Microsoft Intellimouse Explorer ( rotzooi ) en ik heb de Logitech Gamingmouse. Razer vindt ik een stuk beter en vooral met railen is ie echt ongelooflijk nauwkeurig. Eenmaal je ECHT gewend bent aan de Razer wil je niet zo gauw meer terug alhoewel ik denk dat die nieuwe Razer Mamba ook wel goed is ofzelfs nog beter.

Die-hard Brexiteer

• Fakir
Bedankt voor alle reacties, ik ga er maar eentje halen straks.

Fakir

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-02 19:02
Zekers die BS2k 0wnz!

Heb een Logitech Mouseman Optical en een BS2k... naar wat switchen tussen de 2 en na het wennen aan de vorm van de BS moet ik zeggen: eenmaal gewend, wil je niet anders.

Hopelijk is de Mamba nog beter en komen ze eventueel met een BS 2 ofzo uit, want de vorm is als je er aan gewent bent prima!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Ben super tevree met mijn BS 2000, als die Mamba komt is tie hier >:)

Flickr | Lego collectie

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Die Mamba heeft toch verdraaid veel weg van een Logitech Gamingmouse, vraag me toch of hoe die is met railen, mijn Logitech vond ik niet zo goed daarin.

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

ik vind hem te klein en krijg elke keer de neiging om verder naar voren te gaan dan nodig is. Tis gewoon geen muis voor mij. Veel te klein. Ik ben gewend om een goed handvol te hebben :) En vind hem TE gevoelig.
Ik speel zelf DF:LW met mijn cordless desktop en Strategic commander. En het gaat nog goed ook :) Wapens switchen kan niet sneller dan nu.

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05-2025
Ik heb nu ook een tijdje de boomslang 2000 en hij echt wel de master. Ik spel op dit moment met een behoorlijk lage sensitivity, en dat werkt super met Q3A.

Ik vraag me alleen af of USB nauwkeuriger is dan PS2 op 200 Hz.

• Speedy
  • Nu online
Op woensdag 03 januari 2001 19:59 schreef BeyondHorizon het volgende:
Die Mamba heeft toch verdraaid veel weg van een Logitech Gamingmouse, vraag me toch of hoe die is met railen, mijn Logitech vond ik niet zo goed daarin.
Gaat niet om het uiterlijk, maar om wat erin zit, dat lijkt me wel een doorontwikkeling van de Boomslang.
Enuh te klein :? ik vond em juist groot, althans zo'n grote heb ik nog niet gehad (hand hoeft er ook niet op, maar erachter)

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Op woensdag 03 januari 2001 22:01 schreef TAG_Speedy het volgende:

...althans zo'n grote heb ik nog niet gehad (hand hoeft er ook niet op, maar erachter)
klinkt een beetje vreemd huh?
:)

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Op woensdag 03 januari 2001 22:34 schreef JayAnzee het volgende:

[..]
ROFLOL! :o :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• Fakir
Nou heb hem gehaald. Jeetje wat is dit wennen...
Ik dacht och een paaar uurtjes spelen en het komt wel goed, maar ik zie dat er meer tijd voor nodig is, want ik wordt helemaal lek geschoten bij CS :)

Fakir

Verwijderd

Op donderdag 04 januari 2001 02:55 schreef Fakir het volgende:
Nou heb hem gehaald. Jeetje wat is dit wennen...
Ik dacht och een paaar uurtjes spelen en het komt wel goed, maar ik zie dat er meer tijd voor nodig is, want ik wordt helemaal lek geschoten bij CS :)

Fakir
Wat kost dat ding??

En ik ben tevreden met mijn logitech Corless MouseMan wheel.

Ik zou niet weten hoe het beter kan.
Vertel eens hoe??
En waar kan je hem halen in Nederland??
Haarlem soms??

En misschien een website??
Pic of Mambo?

• Speedy
  • Nu online
Op woensdag 03 januari 2001 22:34 schreef JayAnzee het volgende:

[..]
erm....hoezo? Dat ding houdt je echt anders vast als een gewone muis, staat ook in de handleiding.

www.razerzone.com voor foto's en shit :)

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Op donderdag 04 januari 2001 11:00 schreef TAG_Speedy het volgende:
erm....hoezo?
Lees het nog eens denk dan niet aan een muis

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op dinsdag 02 januari 2001 20:16 schreef Netrab het volgende:
Yo 7th, heb jij niet een keer meegedaan aan de final van de Q3A compo op gamepoint?
7th heeft zelfs meegedaan aan de Razor CPL in de states :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Speedy
  • Nu online
Op donderdag 04 januari 2001 11:15 schreef jordyb het volgende:

[..]
Lees het nog eens denk dan niet aan een muis
wow ja, LOL :D

Flickr | Lego collectie

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Op donderdag 04 januari 2001 11:21 schreef TAG_Speedy het volgende:

[..]
wow ja, LOL :D
Hehe, het kwartje valt.. ;)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 01:26

koornee

3!

rare posts, eerst gaat het over een muis, en dan later gaat het over iets anders. LOL

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

• Fakir
Ehm even terugkomend op de muis dan :)
En antwoord op jordy's vraag: Volgens mij kun je in haarlem bij computerland terecht. Kost 229 pieken voor de 2000 dpi versie

Fakir

Verwijderd

ja usb is preziecer dan Ps/2 maar komen nog wat probjes voor met mensen met muzien op usb heel veel mensen hebben m daarom op ps/2 .trouwens denk ik ook knappe jongen als je het verschil merkt.

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Ik zit ook te denken aan die TreeSnake 8-) 2K .. ik heb nu de MS IntelliMouse Explorer maar die is niet erg nauwkeurig en hij heeft af en toe rare kuren :( . Aangezien ik bijna alleen UT instagib speel zal die Boomslang vast goed bevallen :) .

PC Specs

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05-2025
Aangezien ik bijna alleen UT instagib speel zal die Boomslang vast goed bevallen.
Ik heb het met een oude logitech geleerd en een boomslang is echt veel beter. Nu heb ik ook wel voordeel van mijn snelle verbinding, maar een vloeiende muis is ook superbelangrijk (uiteindelijk denk ik een bottleneck).

Verwijderd

Heeft iemand zowel een Logitech Mouseman Optical gehad EN een Razor? Welke is beter? want de optical is al retegoed!

• Fakir
Ik heb ze nu allebei en na wat wennen aan de vorm van de boomslang (die mouseman ligt als geen ander in de hand) moet ik zeggen die is toch beter dan die optical mouseman.
Ik heb die boomslang nog niet zo lang, maar ik weet zeker dat ik nu alleen maar beter ga worden en het verschil met die optical ook groter gaat worden.

Fakir
Pagina: 1