Sinds een aantal weken kan ik CS niet meer opstarten. Zoda ik cs opstart kom het schermpje met 'counter-strike loading' en loopt ie vast. Terwijl dit gebeurd wordt in de error log map een error log gemaakt met de volgende inhoud:
Via google had ik een mogelijke oplossing gevonden, nl eerst moest ik tfc installeren, dan via een gcf extraxter het bestand ClassMenu.res uit de tfc gcf file halen en die dan in de juiste cs map stoppen. Dit heeft niet geholpen.
Vervolgens heb ik de game directory van een andere pc hier, waar cs wel werkt gekopieërd. Dat hielp ook niet.
Daarna heb ik cs en steam gedeinstalleerd en alle valve keys uit mijn reg gehaald + de map in documents and settings. Daarna uiteraard steam + cs erweer opgezet en nog steeds dezelfde foutmelding...
Weet hier iemand nog iets anders waar het aan zou kunen liggen?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| Error:Failed to load dialog file Resource/UI/ClassMenu.res Function trace: CGameUI::Start CGameUI::Initialize CBaseUI::Start CBaseUI::Initialize Host_Init CFileSystem_Steam::Mount() |
Via google had ik een mogelijke oplossing gevonden, nl eerst moest ik tfc installeren, dan via een gcf extraxter het bestand ClassMenu.res uit de tfc gcf file halen en die dan in de juiste cs map stoppen. Dit heeft niet geholpen.
Vervolgens heb ik de game directory van een andere pc hier, waar cs wel werkt gekopieërd. Dat hielp ook niet.
Daarna heb ik cs en steam gedeinstalleerd en alle valve keys uit mijn reg gehaald + de map in documents and settings. Daarna uiteraard steam + cs erweer opgezet en nog steeds dezelfde foutmelding...
Weet hier iemand nog iets anders waar het aan zou kunen liggen?