Toon posts:

[Counter strike source] Veel te hoge ping

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb sinds gisteren HL2 en natuurlijk waar het mij om ging de Counterstrike source ....

Ik heb alleen de meest slechte ping ooit ....... had ik in de vorige edities van CS altijd een ping tussen de 10-20 ms ... nu is ie 160-300 ms .....

echt compleet waardeloos dus .... ik heb toen cl_updaterate en cmdrate aangepast evenals rate ... niks hielp ...... ook was mijn geluid tijdens online CS slecht ... voetstappen klonken raar etc ..... dus ik dacht dat het door mijn drivers kwam van de geluidskaart ...maar als ik zelf een server create is het geluid perfect .. dus die optie kan ik eigenlijk ook uitsluiten .......

Mijn verbinding is ADSL en gister in speedtest had ik 16 ms ping ...

zie deze screen voor wat ik bedoel :'( :'(

http://mark.0wn3d.nl/cs%20source.JPG

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:37
Wat voor Windows versie draai je?
Heb je een router er tussen hangen?
Heb je een firewall draaien?

Verwijderd

Topicstarter
Crash schreef op woensdag 17 november 2004 @ 12:05:
Wat voor Windows versie draai je?
Heb je een router er tussen hangen?
Heb je een firewall draaien?
ik heb Xp home zonder router

Als firewall heb ik Norton 2004 maar ook als ik die disable heb ik het ...

• Tupel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-11 07:38
Wat heb je als geluids instelling staan? Ik had hele hoge ping met CSS als ik hem op iets anders zette dan Quadrafonische luidsprekers. Als ik hem wel daarop had staan werd m'n ping meteen normaal.

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

Verwijderd

Topicstarter
Peppio schreef op woensdag 17 november 2004 @ 13:09:
Wat heb je als geluids instelling staan? Ik had hele hoge ping met CSS als ik hem op iets anders zette dan Quadrafonische luidsprekers. Als ik hem wel daarop had staan werd m'n ping meteen normaal.
_/-\o_

kijk !!!! dit was hem !!!!!!

heeeleeemaal top !

thx

• Tupel
;)

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

Verwijderd

Topicstarter
dat soort dingen kom je toch nooit op :7

• Tupel
Toch wel :Y)

Pagina: 1