Een maat van me wilde een oude linuxpartitie wissen en wiste per ongeluk mijn belangrijkste windows NTFS datapartitie (via computer management in Windows XP). Sinds dit gebeurt is heb ik er goed op gelet dat geen andere partitie werd gemaakt in de plaats. Via bep. software (R-studio, recoverer2000, ...) zag ik de bestanden nog staan maar vond ik geen manier de oorspronkelijke partitietabel te herschrijven zodat alle informatie vroeger aanwezig weer keurig op zijn plaats stond (als het programma het zelfs kon dan kan ik het nog niet).
Is er een simpele manier om deze partitie (liefst eerder snel - al dat gescan van die recoverers duurt telkens 10 uur - twas een partitie van ongeveer 80 Gb) te herstellen?
Alle tips/hulp welkom de data op de schijf is vrij belangrijk voor mij zoals ieders data uiteraard.
edit: al geprobeerde programma's:
- RecoverItAll
- R-studio NTFS
- Recoverer2000
- GetDataBack (unregistered)
uiteraard ken ik al deze programma's hun opties niet en geven ze zich niet zo snel prijs aan beginners
Is er een simpele manier om deze partitie (liefst eerder snel - al dat gescan van die recoverers duurt telkens 10 uur - twas een partitie van ongeveer 80 Gb) te herstellen?
Alle tips/hulp welkom de data op de schijf is vrij belangrijk voor mij zoals ieders data uiteraard.
edit: al geprobeerde programma's:
- RecoverItAll
- R-studio NTFS
- Recoverer2000
- GetDataBack (unregistered)
uiteraard ken ik al deze programma's hun opties niet en geven ze zich niet zo snel prijs aan beginners
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 11:42 ]