kan iemand mij vertellen als er ook een programma is die meerdere emoticons in een kan toevoegen in msn-messenger zodat ik niet voor elk emoticon apart de hele procedure van invoeren moet doen. dit is een beetje veel werk bij meer dan duizend emoticons heb wel een programma kunnen vinden op scito.nl maar die werkt gewoon bagger dus wie kan me hiermee verder helpen
Je kunt toch van die emoticon-packs installeren?
ja dat kan maar als je via een zip bestandje losse gekregen hebt heb je hier niks aan en het zipbestandje bevat 4200 emoticons en met de meeste packs zitten maar ongeveer 30 in dus 30/4200\140 packs en om die allemaal te vinden (een site waar deze allemaal gratis opstaan is ook goedAndré schreef op woensdag 17 november 2004 @ 10:21:
Je kunt toch van die emoticon-packs installeren?
CE/DP Manager, hiermee kun je er makkelijk 50 per keer toevoegen.
Ik pas je topictitel even aan
Verder hebben de messengers die ik gebruik altijd al een toetsencombo voor iedere smiley (zoals [NORML];)[/] ofzo); heeft MSN Messenger dat niet?
meerde emoticons in een keer > [MSN] Hoe meerdere emoticons in 1 keer toevoegen aan bericht? *
meerde emoticons in een keer > [MSN] Hoe meerdere emoticons in 1 keer toevoegen aan bericht? *
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Spider.007, ik denk niet dat hij ze toe wil voegen aan een bericht, maar aan zijn costum emoticons lijst?
Inderdaad, pku20 wil ze in het programma MSN Messenger invoegen lijkt me, niet in een los bericht (daar zijn wel bv. Quick Texts voor).
offtopic:
hee proller, cool icon!
hee proller, cool icon!
ah
* Spider.007 geen grootgebruik van MSN Messenger is 
[MSN]Hoe meerdere emoticons in 1 keer toevoegen aan bericht* > [MSN] Hoe batchgewijs emoticons toevoegen aan MSN? *
[MSN]Hoe meerdere emoticons in 1 keer toevoegen aan bericht* > [MSN] Hoe batchgewijs emoticons toevoegen aan MSN? *
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Pagina: 1