[XP] 5.1 werkt niet juist in spellen, wel DVD en testprog *

Pagina: 1
Acties:

• Freezhost
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-11 11:22
Heyzz,

Ik heb bij een maat een 5.1 set aangesloten en geconfigureerd. Nu werkt het met het testprogramma wel goed dvd's spelen ook af met 5.1 maar in spelen zoals Call of Duty werkt het niet.

Ik heb zelf hetzelfde setje en bij mij werkt het in windows dus in CoD en andere spellen wel gewoon...

Iemand een idee? Bedankt voor je reactie!

Greetz

Edit Ik gebruik windows XP, de REAR speakers werken niet. De rest wel...

[ Voor 11% gewijzigd door Freezhost op 17-11-2004 09:05 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welke Windows gebruik je, Freezhost? Dit hoort in je topic titel te staan namelijk :)

Verwijderd

welke boksen werken wel en welke niet?
het kan namelijk zijn dat je center speaker het niet doet. DAT KLOPT.
die werkt volgens mij alleen als je een dvd-tje gaat kijken

• Freezhost
Windows XP en de Rear speakers wijgeren geluid te geven terwijl ze het bij mij wel doen... :D

[ Voor 3% gewijzigd door Freezhost op 17-11-2004 09:29 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Titeledit, zie het Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Sticky_off.gif WOS Policy voor hoe en wat wat. Ik pas de hele titel wat aan om het te laten passen :P
En ik heb geen idee waarom er een gaap smiley staat, ik neem aan dat je het MSNM equivalent bedoelde :D

Dus enkel bij spellen niet maar wel testpog en DVD's? Dan zou ik denken aan instellingen. Hij heeft de juiste drivers, juiste instellingen van drivers en juiste instellingen in spelletjes?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Freezhost
Bedankt voor het aanpassen, kon zelf de titel niet meer wijzigen.

De instellingen zijn goed, zelfde als bij mij. T is een onboard soundcard, ik heb zelf ook onboard. De spelinstellingen zijn goed, ik heb met de instellingen gespeeld en uitgeprobeerd maar helaas levert niks op.

Ook omdat het met het testprogramma wel goed gaat vind ik het zo vreemd...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik verplaats je vraag trouwens wel naar Spielerij - Problemen & Vragen, daar zit wat meer ervaring met spelletjes dan hier in WOS :)

Check trouwens even of je DirectX (9) hebt draaien en voor de zekerheid of er nog iets in het event log verschijnt.In Audio, Video & HiFi Forum is een FAQ-item over 5.1 problemen bij rear speakers. Lijkt hier niet relevant maar check het toch even.

[ Voor 8% gewijzigd door F_J_K op 17-11-2004 09:41 . Reden: oeps, verkeerde URL :P ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Freezhost
Zelf heb ik ondertussen het vermoeden dat het aan de hardware ligt... Iemand geen helder idee van een verborgen instelling ofzo? 8)7 :?
Pagina: 1