Toon posts:

Half life 2 zonder internet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
na wat gespeur is het mij nog steeds niet duidelijk.

Ik wil kunnen spelen zonder internet sterker nog ik heb geen internet, echter op een andere locatie kan ik wel internetten ishet mogelijk half life 2 hier te registeren en dan steam bestanden of registratie bestanden over te zetten op cd en mee tenemen naar huis naar de pc zonder internet ?????

Wie weet raad

Eric

Verwijderd

die pc meenemen naar een plek met inet en dan registreren

Verwijderd

Helaas, de enige (legale) manier om door toch een internet verbinding zien te regelen. Met de illegale manier kunnen we je hier niet helpen.

Verwijderd

Topicstarter
MMM oke bedankt voor de antwoorden, ik zal hem id maar onder mijn arm meenemen. Ik heb geen illegale bedoelingen echter ik vroeg ik het mij af of het mogelijk was om de steam bestanden op cd te zetten om zo toch te registeren

Verwijderd

met jouw nog vele andere met hetzelfde probleem

geweldige game valve... toppie :(

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

niks mis met de game, alleen de copy-beveiliging is de ergste die je ooit megemaakt hebt ;)

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:02
J2pc schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:36:
niks mis met de game, alleen de copy-beveiliging is de ergste die je ooit megemaakt hebt ;)
Of juist goed gemaakt door Valve. Ze gaan hier wel beter illegaal gebruik tegen. :Y)

• AzzKickah
  • Laatst online: 12:57

AzzKickah

06-CENSORED

Toch vind ik het wel belachelijk dat je zonder internet niet eens kunt registreren en dus niet kunt spelen! Moet wat tegen gedaan worden vind ik !!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Standeman

Prutser 1e klasse

MADG0BLIN schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:37:
[...]

Of juist goed gemaakt door Valve. Ze gaan hier wel beter illegaal gebruik tegen. :Y)
Ik neem aan dat het ook wel vrij duidelijk op de doos staat vermeld dat je minimaal een inet verbinding dient te hebben (kheb de doos nog niet echt gezien).

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Verwijderd

Standeman schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:40:
[...]

Ik neem aan dat het ook wel vrij duidelijk op de doos staat vermeld dat je minimaal een inet verbinding dient te hebben (kheb de doos nog niet echt gezien).
dat is alleen bedoeld voor de multiplayer functie. ... tenminste dat hoort het te zijn. Maar vind het wel lollig opzich dat in de US daar een stelletje idioten denken dat je met zulke beveiligingen de boel wel veilgstellen... maar uhm een behoorlijk gedeelte van de amerikanen zitten nog met 56K :P dus die kunnen ook niet HL2 spelen ivm dat probleem. met disconnections en registratie lukt gewoon niet.

kijk ik heb niks tegen copierbeveiligingen dat vind ik goed. moeten ze maar niet zoveel illegale shit verspreiden. Maar vind ook dat mensen zonder internet of zonder breedband gewoon moeten kunnen spelen zonder gezeik van dat er een internet verbinding vereist is.

[Gerucht]
Of het waar is weet ik niet. (denk het niet hoor) maar ik hoor en lees soms dat er gasten zijn die beweren dat je zonder internet niet eens de singleplayer kan spelen. en dat je altijd internet moet hebben om het spel te starten.

maarja dat is een gerucht en ik geloof daar niet zo echt in eigenlijk. zal wel een beetje te zot voor woorden zijn.
[/Gerucht]

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 12:03
Dat is geen gerucht helaas, je hebt altijd internet nodig want zodra je opstart wordt er verbinding gemaakt met Steam. Het is idd de meest lompe copieer beveiliging ooit, en het staat ook niet op de doos vermeld dat je internet MOET hebben om te kunnen spelen. Betaal je 50 pleuro kan je niet eens een single player spel spelen 8)7 |:(

Hallo

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:46

Tourniquet

Hiya, fellas!

MADG0BLIN schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:37:
[...]

Binnen een dag na de release was ook deze "beveiliging" gekraakt en was het spel al volop verkrijgbaar in het illegale circuit.

En wie zijn er nu de dupe? Juist ja, degenen die de legale versie hebben gekocht.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• Tupel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-11 07:38
mach2 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 11:57:
Dat is geen gerucht helaas, je hebt altijd internet nodig want zodra je opstart wordt er verbinding gemaakt met Steam. Het is idd de meest lompe copieer beveiliging ooit, en het staat ook niet op de doos vermeld dat je internet MOET hebben om te kunnen spelen. Betaal je 50 pleuro kan je niet eens een single player spel spelen 8)7 |:(
Volgens mij heb je alleen maar internet nodig om te kunnen registreren en te unlocken. Dan kun je daarna gewoon steam op offline modus zetten en hoef je vervolgens dus geen internet connectie meer te hebben om HL2 te kunnen spelen.

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:03

job

mach2 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 11:57:
Het is idd de meest lompe copieer beveiliging ooit, en het staat ook niet op de doos vermeld dat je internet MOET hebben om te kunnen spelen.
Ooh, dan kan jij niet lezen.
Het staat gewoon achter op het doosje..
Minimum requirements:
Graphics cards: DirectX 7 level graphics card
Processor: 1.2 Ghz
Hard Drive: 4.5 G
Memory: 256 MB RAM
Other: Internet connection, DVD-ROM Drive
Maarja, het blijft wel lullig.

[ Voor 35% gewijzigd door job op 23-11-2004 12:56 ]

• FouT
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:58
Tourniquet schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 12:00:
[...]

Binnen een dag na de release was ook deze "beveiliging" gekraakt en was het spel al volop verkrijgbaar in het illegale circuit.

En wie zijn er nu de dupe? Juist ja, degenen die de legale versie hebben gekocht.
ja, en je weet vast wel door welke release groep, nu zoek eens of nforce.nl naar de releases van deze groep en bekijk daarna dit nieuwtje

wel toeval is t niet :P

de versie die nu uit is (de eerste die niet genuked is) maakt ook gebruik van hun launcher (steam emulatie zut)

Steam werkt trouwens na de activatie ook prima zonder netwerk kabel, de zgn offline mode, zou met hl2 ook prima moeten werken

edit: vergeten iets ontopics erin te zetten :P

[ Voor 13% gewijzigd door FouT op 23-11-2004 12:54 ]

Verwijderd

Ik kan na éénmaal online te zijn geweest, te reggen, en te spelen, nu OFFLINE spelen... zorg wel dat er een vinkje staat bij 'remember password'.

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 14:37
Ik vind het een briljante copy beveiliging. Die mensen steken tientallen miljoenen dollars en een aantal jaren van hun leven in dat spel en ik zal het met een 8mbit verbinding even in een uurtje downloaden. Ken niet he.....

edit:

En ik ben echt niet heiliger dan de paus, ik heb niet voor niets een 8mbit lijn. Maar als er games zijn die echt gaaf zijn, dan koop ik ze gewoon.

[ Voor 28% gewijzigd door MacDokie op 23-11-2004 14:05 ]

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

• AzzKickah
  • Laatst online: 12:57

AzzKickah

06-CENSORED

Domus schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 14:03:
Ik vind het een briljante copy beveiliging. Die mensen steken tientallen miljoenen dollars en een aantal jaren van hun leven in dat spel en ik zal het met een 8mbit verbinding even in een uurtje downloaden. Ken niet he.....

edit:

En ik ben echt niet heiliger dan de paus, ik heb niet voor niets een 8mbit lijn. Maar als er games zijn die echt gaaf zijn, dan koop ik ze gewoon.
Dit vind ik maar een schijnheilige post.
Iedereen moet dat spel kunnen spelen! Eerlijk gezegd vind ik deze manier van beveiligen niet normaal, ruikt in mijn ogen (neus) een beetje naar discriminatie...

Zoals ik al eerder zei: ik vind dat hier wat tegen gedaan moet worden!

[EDIT]
Ik kan na éénmaal online te zijn geweest, te reggen, en te spelen, nu OFFLINE spelen... zorg wel dat er een vinkje staat bij 'remember password'.
Oh... ok. Hele probleem dus opgelost dan? :)

[ Voor 15% gewijzigd door AzzKickah op 23-11-2004 14:11 ]

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

wat was er mis geweest met telefonische registratie?
Een key die random wordt aangemaakt met de installatie, die doorgeven, en dan krijg je een unlock-code, die de versleutelde informatie kan 'ontsleutelen' o.i.d.

edit:

en ja, dit is ook vatbaar voor hacks, maar wel vriendelijker voor de kopers om 't er als optie bij te doen. 't wordt toch wel gehackt, en nu pak je alleen maar degene die 't legaal gekocht hebben

[ Voor 35% gewijzigd door J2pc op 23-11-2004 14:28 ]

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 14:37
Ik snap ook wel dat het best lastig kan zijn. Maar zeg nou zelf, in Nederland is de internetpopulatie enorm gegroeid en is het bijna ondenkbaar dat je als jongere geen verbinding thuis hebt. Stel je zou die 2% van de kopers tevreden willen stellen door er een standaard beveiliging op te zetten en je hebt 10x meer derving aan illegale kopieen, of je denkt ach die 2% vindt wel een oplossing en ik ben nagenoeg dervingsvrij...

Wat zou jouw keus zijn?
J2pc schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 14:24:
wat was er mis geweest met telefonische registratie?
Een key die random wordt aangemaakt met de installatie, die doorgeven, en dan krijg je een unlock-code, die de versleutelde informatie kan 'ontsleutelen' o.i.d.

edit:

en ja, dit is ook vatbaar voor hacks, maar wel vriendelijker voor de kopers om 't er als optie bij te doen. 't wordt toch wel gehackt, en nu pak je alleen maar degene die 't legaal gekocht hebben
En wat denk je wat een telefoonteam kost die minimaal 12 uur per dag en 6 dagen per week niets anders doen dan games activeren? En hoeveel typgeiten zou je dan wel niet moeten hebben met een oplage van..eehm een paar miljoen exemplaren?

En ja dat kan ook automatisch gebeuren door antwoordapparaten o.i.d. maar dan kan je net zo goed de cheap ass beveiliging nemen en je derving voor lief nemen.

Ik vind het dus nog steeds een goeie manier van beveiligen.

[ Voor 59% gewijzigd door MacDokie op 23-11-2004 15:57 ]

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Verwijderd

Domus schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 15:52:

En wat denk je wat een telefoonteam kost die minimaal 12 uur per dag en 6 dagen per week niets anders doen dan games activeren? En hoeveel typgeiten zou je dan wel niet moeten hebben met een oplage van..eehm een paar miljoen exemplaren?

.
En in 43 verschillende landen?

Wat is er mis met telefoonregistratie is een opmerking waar niet echt goed over nagedacht is :)

Mja, in het 'het kopieren van games" topic roept iedereen dat gewoon online downloaden tegen betaling ideaal zou zijn, omdat iedereen toch internet heeft. En nu Valve daadwerkelijk zoiets doet schreeuwen we moord en brand.

• FouT
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:58
het is alleen jammer dat je voor het online te kopen een creditcard nodig hebt, die heeft ook lang niet iedereen
Pagina: 1