Ik snap ook wel dat het best lastig kan zijn. Maar zeg nou zelf, in Nederland is de internetpopulatie enorm gegroeid en is het bijna ondenkbaar dat je als jongere geen verbinding thuis hebt. Stel je zou die 2% van de kopers tevreden willen stellen door er een standaard beveiliging op te zetten en je hebt 10x meer derving aan illegale kopieen, of je denkt ach die 2% vindt wel een oplossing en ik ben nagenoeg dervingsvrij...
Wat zou jouw keus zijn?
J2pc schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 14:24:
wat was er mis geweest met telefonische registratie?
Een key die random wordt aangemaakt met de installatie, die doorgeven, en dan krijg je een unlock-code, die de versleutelde informatie kan 'ontsleutelen' o.i.d.
edit:
en ja, dit is ook vatbaar voor hacks, maar wel vriendelijker voor de kopers om 't er als optie bij te doen. 't wordt toch wel gehackt, en nu pak je alleen maar degene die 't legaal gekocht hebben
En wat denk je wat een telefoonteam kost die minimaal 12 uur per dag en 6 dagen per week niets anders doen dan games activeren? En hoeveel typgeiten zou je dan wel niet moeten hebben met een oplage van..eehm een paar miljoen exemplaren?
En ja dat kan ook automatisch gebeuren door antwoordapparaten o.i.d. maar dan kan je net zo goed de cheap ass beveiliging nemen en je derving voor lief nemen.
Ik vind het dus nog steeds een goeie manier van beveiligen.
[
Voor 59% gewijzigd door
MacDokie op 23-11-2004 15:57
]
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -