Ik weet het klinkt amateuristisch, maar ik kan ze nergens vinden, ik zoek een soort fotocollage/foto album waar je superveel foto's in kwijt kan, maar die niet de hele rits in 1 keer laad, want dat duurt gewoon te lang, maar dus gewoon in stapjes, en zodat je op verder kunt klikken en steeds 1 foto verder komt maar dat je ook via miniatuur weergaven kunt kijken.
Bij frontpage komt indeling "Dia voorstelling" het meest in aanmerking, maar volges mij laad hij eerst die hele balk met kleine diaatjes, en ook die niet in het scherm staan, waardoor het laden lang duurt.
Aangezien ik het simpel wil houden zou ik het graag via een webcomponent van frontpage doen, maar waar kun je nog andere downloaden?
Bij frontpage komt indeling "Dia voorstelling" het meest in aanmerking, maar volges mij laad hij eerst die hele balk met kleine diaatjes, en ook die niet in het scherm staan, waardoor het laden lang duurt.
Aangezien ik het simpel wil houden zou ik het graag via een webcomponent van frontpage doen, maar waar kun je nog andere downloaden?