Toon posts:

Webcomponenten (fotoalbum) voor frontpage downloaden waar?

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet het klinkt amateuristisch, maar ik kan ze nergens vinden, ik zoek een soort fotocollage/foto album waar je superveel foto's in kwijt kan, maar die niet de hele rits in 1 keer laad, want dat duurt gewoon te lang, maar dus gewoon in stapjes, en zodat je op verder kunt klikken en steeds 1 foto verder komt maar dat je ook via miniatuur weergaven kunt kijken.
Bij frontpage komt indeling "Dia voorstelling" het meest in aanmerking, maar volges mij laad hij eerst die hele balk met kleine diaatjes, en ook die niet in het scherm staan, waardoor het laden lang duurt.

Aangezien ik het simpel wil houden zou ik het graag via een webcomponent van frontpage doen, maar waar kun je nog andere downloaden?

• Neophyte
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09-2025

Neophyte

it's back....

ik zag laatst op een site van iemand die duidelijk niet teveel ervaring had, deze "creator", heb het nog nooit gebruikt, maar misschien heb jij er iets aan...

edit: dit lijkt me geen vraag van iemand die met php kan werken ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Neophyte op 17-11-2004 04:13 ]

Senri no michi mo ippo kara

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-05 23:37

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

Mits je php kan gebruiken, is Gallery is heel bekend, werkt erg goed, alleen is het volgens mij niet heel erg goed in je eigen huisstijl op te nemen... Bovendien is het configgen wat werk...
Als je wat meer zin in coden hebt, en toegang tot (en verstand van) PHP kan je ook eens op PHP classes.org kijken, daar vind ik vaak erg leuke stukken code...

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

• sunturion
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-05 08:37
Ik denk dat Gallery FX precies is wat je zoekt. Het is helaas geen FrontPage plugin.

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

Verwijderd

Ik heb zelf gekozen voor coppermine. http://coppermine.sourceforge.net/ Ik had ook geen verstand van PHP, maar met de handleidingen en het forum op hun site weet ik zeker dat je er wel aan uit komt. Voordelen van Coppermine:

* Het is gratis (GPL)
* Online je foto's bewerken (draaien, bijsnijden, etc)
* Foto's uploaden kan zowel online per stuk, maar ook via FTP
* Comments bij foto's mogelijk
* User-registratie database
* Ook users kunnen uploaden (als je dat als admin wilt tenminste)
* En zo kan ik nog wel even doorgaan... :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:00

crisp

Devver

Pixelated

Dit is in wezen gewoon een scriptrequest, en zo niet dan gewoon een zoekvraag...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.