Dual view plus overlay op tv?

Pagina: 1
Acties:

• CdRwin
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-09-2024
Weet iemand of het ook mogelijk is om dual monitors werkend te hebben, plus als je dan een xvid, divx of dvd wil kijken dat ie dan de overlay naar je tv gooit en dat je 2 monitors dan gewoon blijven draaien in extended desktop functie?

want nu moet ik telkens als ik een filmpie wil gaan kijken die 2e monitor uitvinken tv aan vinken, tv clone met desktop, dan video overlay naar tv.
dus best veel acties om ff een filmpie te kijken.

ik weet niet of het mogelijk is hoor??

ik heb een ATI Radeon 9600 pro

www.Qbox.nl

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Nee kan niet. Je moet die 2e monitor uitzetten. 2e monitor en TV zitten namelijk op één RAMDAC.

• The_MAN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-07 13:45
Ik heb zelf een Radeon 9700 en daar kan het wel mee, maar dan moet de 2e monitor wel via DVI aangesloten zijn en niet analoog. Als je al die stappen te veel werk vind zou je het Catalyst Control Center kunnen installeren en daar 2 profielen maken waarvan 1 met 2 monitoren en de ander met 1 monitor en de TV. Je kan dan ook snelkoppelingen op je desktop maken zodat je dan makkelijk kan switchen, doe ik zelf ook en ben er zeer tevreden over zo!

• CdRwin
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-09-2024
The_MAN schreef op woensdag 17 november 2004 @ 11:20:
Ik heb zelf een Radeon 9700 en daar kan het wel mee, maar dan moet de 2e monitor wel via DVI aangesloten zijn en niet analoog. Als je al die stappen te veel werk vind zou je het Catalyst Control Center kunnen installeren en daar 2 profielen maken waarvan 1 met 2 monitoren en de ander met 1 monitor en de TV. Je kan dan ook snelkoppelingen op je desktop maken zodat je dan makkelijk kan switchen, doe ik zelf ook en ben er zeer tevreden over zo!
dat is idd een goed idee, ga ik eens proberen. Maar het kan dus niet om alleen de video overlay naar de tv te krijgen? en dan wel met 2 monitors aan?

www.Qbox.nl

• Industrial_Life
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-05 18:55
3 outputs, 2 RAM DACS= no go......

-