Toon posts:

[HD]The device, \Device\Harddisk0\D,is not ready for access?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus bij het opstarten van een pctje (WinXP) hier in de event viewer een hele lijst berichten in de trend van "The device, \Device\Harddisk0\D, is not ready for access yet."

Dit heb ik wel vaker gehad en toen is dus een harddisk vrij kort daarop overleden...

De harddisk in kwestie wil ik dus graag isoleren, backuppen en terugbrengen naar de winkel, maar ik kan nergens vinden welke harddisk Harddisk0\D nou eigenlijk is?!? Op welke manier is dit gecorrelleerd aan de P-ATA aansluitingen op het mobo (IT7MAX)?? Ik heb drie harddisken en 1 CDRW Drive op de 2 P-ATA connectoren en 1 losse SCSI schijf via een Controller op de PCI bus.

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-03 17:03

vinnie1908

Appel != peer

Ik zou zelf even alle harde schijven proberen te testen met test programmas van de fabrikant levert je de meeste zekerheid denk ik.

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

Verwijderd

Topicstarter
vinnie1908 schreef op woensdag 17 november 2004 @ 01:12:
Ik zou zelf even alle harde schijven proberen te testen met test programmas van de fabrikant levert je de meeste zekerheid denk ik.
Maar is het dan niet mogelijk om die device code die windows genereert te koppelen aan een bepaalde harddisk??? Die zal dan toch ergens in eigenschappen terug moeten zijn te vinden?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 12:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
*bats*

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Kan je niet bij computer manegment en dan bij Disk mannegment kijken?

daar krijgen mijn opslag media een nummer mee?

drive 0
drive 1
drive 2
drive 3
drive 4
drive 5 etc

404 Signature not found