Mijn probleem is vrij simpel, maar wel vervelend. Ik heb thuis een active desktop in elkaar gebakken (win2k met IE6). Hierin include ik oa de tweakers headlines, maar ook mijn agenda voor de dag. Het JS die dit verzorgt komt van mijn server in de vorm van een PHP script dat javascript met document.write()'s uitpoept. Thuis werkt dit prima \o/.
Nu ben ik gisteren in een bedrijf vol PII's met win98 (met IE6) begonnen....
Het script wordt als volgt aangeroepen:
Heeft netjes het
Thuis werkt het in alle browsers naar behoren (zelfs de opacity filters werken in IE 5.01). Op het werk echter alleen in Firefox. Ik kan het script wel in IE openen door erheen te browsen (kan er dus ook echt bij). Alleen het uitvoeren blijft errors poepen. Het Tweakers headlines script werkt wel gewoon (morgen dus zowieso even testen met een statisch .js bestand dat hetzelfde doet (allicht is dat het). Maar misschien dat een van jullie hier ervaring mee heeft, c.q. een betere oplossing heeft dan een cronjob om een statisch bestand te fixen...
Nu ben ik gisteren in een bedrijf vol PII's met win98 (met IE6) begonnen....
Het script wordt als volgt aangeroepen:
code:
1
| <script type='text/javascript' src="http://mijnwebspace.enzo/agenda.php"></script> |
Heeft netjes het
PHP:
juiste mimetype en ziet er ongeveer zo uit na het parsen:1
| header('Content-type: application/x-javascript'); |
code:
1
2
3
| function agenda() {
document.write("Geen afspraken");
} |
Thuis werkt het in alle browsers naar behoren (zelfs de opacity filters werken in IE 5.01). Op het werk echter alleen in Firefox. Ik kan het script wel in IE openen door erheen te browsen (kan er dus ook echt bij). Alleen het uitvoeren blijft errors poepen. Het Tweakers headlines script werkt wel gewoon (morgen dus zowieso even testen met een statisch .js bestand dat hetzelfde doet (allicht is dat het). Maar misschien dat een van jullie hier ervaring mee heeft, c.q. een betere oplossing heeft dan een cronjob om een statisch bestand te fixen...
[ Voor 6% gewijzigd door T-MOB op 16-11-2004 23:57 ]
Regeren is vooruitschuiven