Toon posts:

[XP/IE] Hotmail crasht browser?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik mijn hotmail account probeer te openen blijft de browser hangen op de login procedure (wit scherm, crasht). Op een drietal (!) andere computers gebeurt voor mijn account precies hetzelfde. Wanneer ik op die computers mn broertje laat inloggen gaat dat wel goed.

Inloggen op MSN Messenger kan nog wel, maar de mail lezen vanuit msn (laat wel correct de hoeveelheid nieuwe berichten zien) gaat dan weer niet...

Met firefox blijft ie ook hangen op het beginscherm, maar na heeeel veel F5-en komt ie wel op een zwaar vernaggelde, niet functioneele hotmail pagina terecht.

Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? Ik heb al temporary files leeggegooid, cookies verwijderd, heeeel uitvoerig gescand op trojans, virussen, ad- & spyware, etc. :?

Verwijderd

Topicstarter
En het werkt weer! Na wat rondzoeken op internet bleek dat het waarschijnlijk een gecrashte server bij microsoft is geweest, die de nodige problemen heeft veroorzaakt. Deze mag dus wel dicht.

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-08 13:03
Ik heb dit probleem ook al een tijdje maar het houdt ook nog steeds bij mij aan!

meer mensen met hetzelfde probleem? of eventueel een oplossing?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Op verzoek van topicstarter sluit ik dit topic :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.